Hrvatska pošta

Pratite pošiljku

Povoljnije slanje pošiljaka u Sloveniju, BiH, Srbiju i Crnu Goru

28.04.2016.
Pogodnosti za poslovne korisnike
 
Zagreb, 28. travnja 2016. – S obzirom na stalan rast međunarodnog paketnog prometa, Hrvatska pošta je za svoje poslovne korisnike pripremila novu pogodnost koja omogućava najpovoljnije, lakše i jednostavnije slanje pošiljaka i paketa iz Hrvatske u Sloveniju, kao i u zemlje regije: Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Crnu Goru.
Prilikom slanja pošiljaka i paketa u Sloveniju te Bosnu i Hercegovinu, Srbiju i Crnu Goru korisnici imaju na raspolaganju brojne prednosti počevši od dostave u prosječnom roku uručenja, od dva do četiri radna dana. U cijenu svake pošiljke i paketa uključeno je i osiguranje.
Radi što većeg zadovoljstva korisnika, u cijenu slanja pošiljaka i paketa uključen je i drugi pokušaj dostave ako prilikom prvog uručenja pošiljaka primatelj nije dostupan na navedenoj adresi. Aplikacijom track&trace na internetskoj stranici Hrvatske pošte www.posta.hr korisnicima je omogućeno i internetsko praćenje poslanih pošiljaka i paketa.
Velika je prednost ove usluge prilagođenost poslovnim korisnicima: preuzimanje pošiljaka i paketa na adresi pošiljatelja ili u dogovorenom poštanskom uredu, dok su za slanje većeg broja pošiljaka predviđeni i dodatni rabati.
Za dodatne informacije o cijenama i mogućnostima dostave poslovni korisnici mogu se obratiti prodajnim predstavnicima na telefonskom broju: 01 4981 047 ili mogu poslati upit na adresu: prodaja@posta.hr.
*Napomena: Za zemlje izvan Europske unije vrijeme uručenja može se oduljiti ovisno o trajanju carinskog postupka.