Hrvatska pošta
Ona je Mercedes (She's Mercedes)
29.01.2016.
Komercijalna poštanska marka Hrvatske pošte
Zagreb, 29. siječnja 2016. – Hrvatska pošta će 2. veljače 2016. godine pustiti u optjecaj komercijalnu poštansku marku „Mercedes-Benz“. Naklada ove komercijalne marke iznosi 100 000 primjeraka nominalne vrijednosti 4,60 kuna po marki. Motiv marke Mercedes-Benz je reklamni slogan „Ona je Mercedes“. Marka je izdana u arku od deset maraka i s deset privjesaka. Hrvatska pošta izdala je i dvije prigodne omotnice prvog dana (FDC) te dva prigodna žiga, koji će biti u uporabi 2. i 3. veljače u Poštanskom uredu 10101 Zagreb, Jurišićeva 13, i u Poštanskom uredu 20108 Dubrovnik, Široka 8.
Ona je Mercedes (She's Mercedes)
„Ona je Mercedes“ čini samo središte jedne integrirane inicijative kojom se Mercedes-Benz u okviru svoje strategije „Najbolje korisničko iskustvo“ (Best Customer Experience) namjerava u budućnosti još izrazitije okrenuti ženama. Cilj je strategije etablirati marku sa zvijezdom do 2020. godine kao najatraktivniju luksuznu automobilsku marku za žene te znatno povećati udio među korisnicama.
Zagreb, 29. siječnja 2016. – Hrvatska pošta će 2. veljače 2016. godine pustiti u optjecaj komercijalnu poštansku marku „Mercedes-Benz“. Naklada ove komercijalne marke iznosi 100 000 primjeraka nominalne vrijednosti 4,60 kuna po marki. Motiv marke Mercedes-Benz je reklamni slogan „Ona je Mercedes“. Marka je izdana u arku od deset maraka i s deset privjesaka. Hrvatska pošta izdala je i dvije prigodne omotnice prvog dana (FDC) te dva prigodna žiga, koji će biti u uporabi 2. i 3. veljače u Poštanskom uredu 10101 Zagreb, Jurišićeva 13, i u Poštanskom uredu 20108 Dubrovnik, Široka 8.
Ona je Mercedes (She's Mercedes)
„Ona je Mercedes“ čini samo središte jedne integrirane inicijative kojom se Mercedes-Benz u okviru svoje strategije „Najbolje korisničko iskustvo“ (Best Customer Experience) namjerava u budućnosti još izrazitije okrenuti ženama. Cilj je strategije etablirati marku sa zvijezdom do 2020. godine kao najatraktivniju luksuznu automobilsku marku za žene te znatno povećati udio među korisnicama.