U fokusu svih noviteta i promjena potrebe su korisnika i tržišta, stoga razvijamo temeljnu djelatnost i digitaliziramo poslovne procese i usluge.
Hrvatska pošta je tvrtka koja i privatnim i poslovnim korisnicima nudi širok spektar usluga. Osim temeljnog poslovanja, kojeg čini pružanje raznovrsnih poštanskih i financijskih usluga, razvijamo inovativne usluge koje otvaraju nove tržišne segmente.
Prije svega misli se na razvoj segmenta digitalnih usluga koje nudi Hrvatska pošta poput ePošte i Žutog klika, a tržištu je ponudila i usluge kriptomjenjačnice te sada korisnici mogu razmijeniti kriptovalute u brojnim poštanskim uredima.
U skladu s trendovima stalnog brzog rasta e-trgovine i paketnog tržišta razvijaju se i uvode nove logističke usluge poput paketomata za preuzimanje i slanje paketa te brze dostave Paket24.
Razvoj i inovacije u poslovanju čine najvažnije točke Strategije Pošta2022., a prate ih stalne investicije u nove i postojeće logističke kapacitete.