Čime se bavimo?

Paleta raznovrsnih usluga koje se mogu obaviti u Hrvatskoj pošti stalno se obogaćuje novim, inovativnim uslugama. Na taj način Hrvatska pošta želi zadržati primat ne samo u svojoj temeljnoj djelatnosti nego i zakoračiti u područje digitalnih usluga jer digitalno doba više nije budućnost, već sadašnjost. 

U fokusu razvojne strategije Hrvatske pošte razvoj je temeljne djelatnosti, ulazak na nova tržišta i digitalizacija poslovnih procesa i usluga.
 

Hrvatska pošta je tvrtka koja i privatnim i poslovnim korisnicima nudi širok spektar usluga. Osim temeljnog poslovanja, kojeg čini pružanje raznovrsnih poštanskih i financijskih usluga, Hrvatska pošta sve se više okreće razvoju inovativnih usluga i otvaranju novih tržišnih segmenata. Tu se prije svega misli na razvoj segmenta digitalnih usluga, u koji je Hrvatska pošta zakoračila uvođenjem evotv-a te ga je nastavila razvijati ponudom novih digitalnih usluga, primjerice, ePošte i mPošte, svoje internetske trgovine Žuti klik ili usluga u suradnji s državnim i javnim institucijama, primjerice, s HZMO-om. S druge strane, u skladu s trendovima na tržištu Hrvatska pošta razvija logističke usluge u čemu veliku ulogu ima završetak gradnje novog sortirnog centra Hrvatske pošte.
 

  • Čime se bavimo?
  • Paleta raznovrsnih usluga koje se mogu obaviti u Hrvatskoj pošti stalno se obogaćuje novim, inovativnim uslugama. Na taj način Hrvatska pošta želi zadržati primat ne samo u svojoj temeljnoj djelatnosti nego i zakoračiti u područje digitalnih usluga jer digitalno doba više nije budućnost, već sadašnjost. 
  • Temeljno poslovanje
  • Više od 80 posto tržišta poštanskih usluga danas pokriva upravo Hrvatska pošta. Kvaliteta i razvitak temeljnog poslovanja bili su i ostaju naš prioritet i u budućnosti.
  • Logistika
  • Uviđajući velik prostor za razvoj logističkog poslovanja, Hrvatska pošta želi iskoristiti potencijal ove grane djelatnosti.
  • Digitalne usluge
  • Digitalno doba nije budućnost, nego sadašnjost! Hrvatska pošta kao društveno odgovorna tvrtka posvećena razvoju ne samo svojeg poslovanja nego i svojih radnika itekako je svjesna da opstanak na tržištu nije moguć bez razvoja digitalnih usluga.