Aktualne informacije za radnike 2

Postupanje i način rada

Hrvatska pošta, kao tvrtka koja je na raspolaganju svim građanima RH te zapošljava 10.000 ljudi i ima mrežu od 1016 poštanskih ureda, svakim danom prilagođava mjere zaštite koje su nužne zbog izbjegavanja širenja zaraze virusom COVID-19. Istovremeno, naša je misija biti građanima na usluzi.

Poštovane kolegice i kolege,
U svakoj izvanrednoj situaciji pa tako i ovoj izazvanoj zbog virusa COVID-19, poštanski su djelatnici uvijek imali važnu ulogu u društvu. Uprava i menadžment svako jutro donosi sve potrebne mjere koje se komuniciraju na teren, a vaši rukovoditelji spremno prilagođavaju organizaciju rada. U svrhu maksimalne moguće zaštite radnika i korisnika, informirat ćemo vas o novim okolnostima i načinima postupanja tijekom svakoga dana više puta. Među našim zaposlenicima nije zabilježen slučaj zaraze. Kontakti kolegica i kolega kojima se možete obratiti u slučaju pitanja su ažurirani i poslani vam epoštom.

Rukavice, maske i sredstva za dezinfekciju se sukcesivno nabavljaju i raspoređuju po terenu sukladno prioritetima. Svi koji u iduća dva dana zaprime navedene artikle trebaju se odgovorno odnositi prema njima na način da ih peru i koriste višekratno do dolaska novih artikala. Primjerice, dio će dobiti pamučne maske koje se peru u perilici rublja. Obzirom da u novom sortirnom centru radi veći broj zaposlenika, a koji su podijeljeni u zone i smjene te se provode pojačane mjere dezinfekcije, bit će provedena i pojačana dezinfekcija, kao mjera prevencije.

Prilagodba radnih vremena poštanskih ureda je u tijeku te će biti uvijek ažurirano na našim stranicama, ali će voditelji direktno komunicirati sa svojim timovima. Broj korisnika koji smiju biti istovremeno unutar poštanskog ureda se određuje sukladno riziku od potencijalne zaraze na određenom području.

Dostava pošiljaka će biti organizirana uz mjere opreza. Konkretno, poštari moraju izbjegavati svaki neposredni kontakt s korisnicima. Stoga sve pošiljke koje se mogu ubaciti u kućni sandučić će tako biti i uručene. Pakete dostavljamo, a uz povećane mjere opreza pri uručenju. Pošiljke iz međunarodnih tokova pristižu kako je moguće obzirom na prijevoznike, po primitku u naš sustav pripremamo za dostavu i normalno uručujemo. U narednim danima ćemo iznaći dodatna rješenja da pomognemo svojim uslugama što je više moguće onima kojima je preporučeno držati se kućanstva.

„Ni snijeg, ni kiša, ni žega dana, ni tama noći neće zaustaviti te glasnike na njihovu putu.“
Herodot, 5. st. pr. Kr


POČELA PODJELA MASKI I RUKAVICA PO TERENU
Ured za korporativnu sigurnost od danas raspoređuje na terenu zaštitna sredstva – maske i rukavice. Zaštitna sredstva isporučuju se dinamikom kako ih dobivamo od dobavljača i prema prioritetima zbog velike potražnje. Mislimo na sve i uskoro će svi dobiti sva potrebna zaštitna sredstva. Podsjećamo da je najvažnije održavati potreban razmak i higijenu. Molimo kolegice i kolege za razumijevanje i zahvaljujemo na strpljenju.


PROTOKOL ZA POSTUPANJE S POŠILJKAMA U KRIZNIM SITUACIJAMA (ISPORUKA/DOSTAVA)
S obzirom na okolnosti nastale zbog epidemije uzrokovane koronavirusom, pri dostavi i isporuci pošiljaka primjenjivat će se Protokol za postupanje s pošiljkama u kriznim situacijama (isporuka/dostava). Prema informaciji iz Ureda za odnose s regulatorom, Protokol bi se primjenjivao ako bi se:
  • zatvorili određeni poštanski uredi (dostavni ili isporučni) iz kojih se korisnicima primateljima trenutačno obavlja dostava ili isporuka poštanskih pošiljaka na tom području RH, zatvorili poslovni prostori od ugovornih korisnika primatelja na određenom području RH,
  • zatvorili poštanski uredi na određenom području RH, kao i poslovni prostori od ugovornih korisnika primatelja,
  • potpuno obustavio poštanski promet na cijelom području RH.
U Okružnici 31/20, objavljenoj na intranetskim stranicama u rubrici „Interna glasila – Okružnice“, nalazi se detaljan opis. U slučaju nejasnoća ili ako trebate dodatna objašnjenja, možete se obratiti na eadresu: odnosisregulatorom@posta.hr .


OGRANIČENJE BROJA KORISNIKA U SVIM POŠTANSKIM UREDIMA
Od sutra, 18. ožujka, u svim poštanskim uredima moći će istovremeno biti ograničen broj korisnika. Brojem radnika koji rade u poštanskom uredu određen je broj korisnika koji se istovremeno mogu nalaziti u prostoru ureda.
Primjerice, ukoliko u poštanskom uredu rade četiri šaltera u njemu istovremeno mogu biti samo četiri korisnika. Ostali korisnici za to vrijeme trebaju pričekati vani te prema redu čekanja ulaziti u poštanski ured jedan po jedan kada drugi korisnici izlaze iz njega. Dakle, maksimalni broj korisnika koji mogu istovremeno biti u prostoru poštanskog ureda određen je brojem aktivnih šaltera u tom poštanskom uredu.
Obavijesti o maksimalnom broju korisnika koji se istovremeno mogu nalaziti u prostoru ureda trebaju biti istaknute na ulaznim vratima svih poštanskih ureda.
Molimo sve radnike da napomenu korisnicima da se pridržavaju ove mjere o maksimalnom broju korisnika u prostoru. Također, napomenite im kada uđu u poštanski ured da je potrebno držati međusobni razmak pri obavljanju usluga.


PRODUŽENJE ROKA ZA URU I PREPORUKE
Kako bi preporučene preventivne mjere zaštite od koronavirusa (COVID-19) bile što učinkovitije, a u cilju zaštite zdravlja radnika, njihovih bližnjih i članova obitelji, maksimalnog umanjenja širenja zaraze i osiguranja kontinuiteta poslovanja Društva te sprječavanja širenja neprikladnih oblika ponašanja, Ured za upravljanje ljudskim resursima preporučuje da se s radnicima koji nisu dostupni na lokaciji rada. Godišnji razgovori (koji godišnji razgovori (koji još nisu obavljeni) obave telefonski. Radnicima se URU obrasci (s ocjenom za 2019. i ciljevima za 2020.) mogu poslati elektroničkom poštom na službenu adresu e-pošte ili dostavom na lokaciju rada (u zatvorenoj kuverti), a radnici ih potpisane trebaju vratiti voditeljima.
URU ciklus se zbog nastale izvanredne situacije produžuje do petka, 27. ožujka 2020., do kraja dana.
Za sva pitanja i informacije stojimo vam na raspolaganju (e-pošta: upravljanje.ucinkom@posta.hr  ).


GRAD ZAGREB USTROJIO ŠEST AMBULANTI ZA BOLESNIKE SA SUMNJOM NA KORONAVIRUS
Prema uputama Kriznog stožera Ministarstva zdravstva u Gradu Zagrebu su od 16. ožujka uspostavljene izdvojene ordinacije za pregled bolesnika koji su pod sumnjom na zaraženost koronavirusom (COVID19). Napominjemo da se u njima ne obavlja testiranje na virus, a dolazak se mora najaviti telefonom.
Otvoren je i kontaktni telefon za pitanja građana: 0800 99 99.

Adrese i telefoni izdvojenih ordinacija
Dom zdravlja Zagreb – Centar:
Avenija Većeslava Holjevca 22, tel.: 01 6598 464
Laginjina 16, tel.: 01 4604 199
Dom zdravlja Zagreb – Istok:
Grižanska 4, tel.: 01 2960 418 Hirčeva 1, tel.: 01 2720 630
Dom zdravlja Zagreb – Zapad:
Prilaz baruna Filipovića 11, tel.: 091 3876 591
Park stara Trešnjevka 3, tel.: 091 3876 000



RAD RESTORANA U NSC-U I JURIŠIĆEVOJ - SAMO ZA NARUDŽBE
Restoran će pripremati samo dva menija dnevno, voditelji odjela ili grupa poslova dostavljat će popis radnika koji žele hranu na e-adresu: bojana.hercigonja@posta.hr  i marija.kovac@posta.hr  te navesti vrijeme kada hrana treba biti spremljena. Ukupan iznos za preuzetu hranu naplaćivat će se od osobe koja dolazi po hranu. Po istom principu postupat će se i prilikom narudžbi kave i napitaka. S obzirom na upute, u restoranu se neće moći jesti. Prilikom preuzimanja hrane istodobno je moguć dolazak maksimalno tri osobe, poštujući potreban razmak.
Molimo vas da u svrhu što bolje, brže i kvalitetnije organizacije jelo i piće naručujete telefonski.




  • POŠTAR
  • Posao poštara za opću dostavu iznimno je dinamičan jer su poštari u svakodnevnom izravnom kontaktu s mnogim korisnicima. Zato će svatko tko voli biti u pokretu i stalnu promjenu zasigurno voljeti posao poštara, baš kao i naše kolegice i kolege.
  • DOSTAVLJAČ
  • Za posao poštara za ekspres-dostavu uistinu se ne može reći da je monoton. Brzina, točnost i okretnost u radu kvalitete su bez kojih se ekspresna dostava teško može zamisliti, a još teže svakodnevno obavljati.  
  • OPERATER/OPERATERKA
  • Posao operatera na šalteru, baš kao i posao poštara uključuje svakodnevni kontakt s brojnim korisnicima usluga. Kako bi se korisnicima pružila što kvalitetnija usluga, od operatera na šalteru traži se da bude i vrstan timski igrač.