Aktualne informacije za radnike 7

 U okolnostima proglašenja epidemije koronavirusa Uprava je vodeći brigu o radnicima, njihovim životima i zdravlju te maksimalnim naporima da se umanje razmjeri pandemije donijela sljedeće odluke:
 
  • Odluka o određivanju odmora i dopusta radnika za vrijeme trajanja epidemije bolesti COVID-19 uzrokovane virusom CoV-2
  • Odluka o korištenju privatnih vozila u službene svrhe
  • Odluka o rasporedu radnog vremena
 
Odluka o određivanju odmora i dopusta radnika za vrijeme trajanja epidemije
Ovom odlukom regulira se korištenje godišnjih odmora i dopusta za vrijeme trajanja epidemije za one radnika koji ne obavljaju nužne i neodgodive poslove i za čijim radom nema nužne potrebe, odnosno koji ne obavljaju poslove i/ili ne dobivaju radne zadatke i naloge. Radnike na koje se ovo odnosi određuje izvršni direktor ili ovlaštena osoba (u slučaju spriječenosti direktora). Ovi radnici će koristiti godišnji odmor za 2020. godinu sve dok im ne preostane još po 10 (deset) neiskorištenih dana godišnjeg odmora. Nakon što ti radnici iskoriste godišnji odmor za 2020. godinu do mjere utvrđene odlukom, uputit će ih se na korištenje plaćenog dopusta koji može trajati najduže za vrijeme važenja ove odluke. Radnik je, tijekom korištenja godišnjeg odmora i/ili plaćenog dopusta temeljem ove odluke, dužan bez odlaganja javiti na rad odmah po pozivu Poslodavca odnosno neposrednog rukovoditelja.

Odluka o korištenju privatnih vozila u službene svrhe - participacija u mjesečnim troškovima
U okolnostima proglašenja epidemije te poremećaja režima javnog i međugradskog prijevoza koji su uzrokovali otežane mogućnosti dolaska i odlaska s mjesta rada, Uprava je donijela Odluku o korištenju privatnih vozila u službene svrhe. Odluka stupa na snagu 1. travnja 2020. a njome se regulira pravo radnika na participaciju u mjesečnim troškovima prijevoza u slučaju korištenja privatnih vozila u službene svrhe za obavljanje poslovnih aktivnosti odnosno dolazak i odlazak na mjesto rada. Odluka se odnosi na radnike koji obavljaju nužne i neodgodive poslove i za čijim radom i dolaskom na mjesto rada postoji nužna potreba.
 
Odluka o rasporedu radnog vremena – od 26. ožujka 2020. do opoziva
Mijenja se raspored radnog vremena za sva administrativna radna mjesta unutar Hrvatske pošte i ono će sad biti od  ponedjeljka do petka od 8 do 15 sati. 

*Odluke su objavljene u HP Glasniku te su dostupne u sustavu eOkružnica te na intranetu.
 

Prigodna nagrada 
Svim radnicima koji su 1. ožujka 2020. bili u radnom odnosu u Hrvatskoj pošti bit će isplaćena prigodna nagrada u iznosu od 500 kn. Pravo na isplatu ne ostvaruju radnici čija prava i obveze iz radnog odnosa miruju. Prigodna nagrada isplaćuje se razmjerno ugovorenom radnom vremenu, na tekuće račune radnika, a isplata će biti 30. ožujka 2020. 
 

Podsjetnik – ciklus godišnjih razgovora završava 27. ožujka 2020.
Drage kolegice i kolege, želimo zahvaliti svima koji su do sada obavili i evidentirali godišnje razgovore usprkos teškoj situaciji u kojoj smo se svi našli i u kojoj dajemo sve od sebe da se posao odvija što normalnije. Ovim putem vas podsjećamo da u petak, 27. ožujka 2020. završava ciklus godišnjih razgovora i molimo rukovoditelje koji to još nisu napravili da obave razgovore te u aplikaciji evidentiraju status razgovora.
Kontakti u slučaju pitanja objavljeni su na intranetu i svima poslani u verziji newslettera na službene mailove.

 
Dokumentaciju šaljite skeniranu elektroničkom poštom ili putem pisarnice
S obzirom na situaciju s virusom COVID-19 i strogu preporuku smanjenja kontakata, kolegice i kolege molimo da dokumentaciju koju treba dostaviti u Odjel nagrađivanja i obračuna plaća  pošaljete scan/e-mailom ili putem pisarnice, a informacije koje trebate zatražite putem e-maila ili telefona i koristite uobičajene kontakte Odjela  prema svojim područjima. Molimo  radnike koji su na radim mjestima da ne dolaze drugim radnicima u urede.  Ujedno, molimo vas da vodite računa  o tome da za sada dio radnika iz Odjela nagrađivanja i obračuna plaća nema pristup dokumentaciji u uredima u Jurišićevoj ulici te da većina radi od doma što znači da će im trebati više vremena za obradu zahtjeva i odgovore. Posebno se to odnosi na zahtjeve sa slanjem platnih lista. S obzirom da banke do daljnjega ne odobravaju kredite, molimo vas da prije slanja zahtjeva provjerite trebaju li vam uistinu te liste u ovome trenutku.


Preuzeti prvi paketi pomoći za najpotrebitije
Hrvatska pošta u ožujku je svoju uslugu dostave stavila na raspolaganje Hrvatskom Crvenom križu i Hrvatskom Caritasu bez naknade. Ove srijede, 25. ožujka, kolege poštari preuzeli su prve pakete s potrepštinama za starije i nepokretne građane i krenuli su s njihovom isporukom na adrese primatelja. Pošta je uvijek tamo gdje su ljudi, a u ovim teškim vremenima pokazuje kako njezina misija „biti građanima na usluzi“ nije samo pisana riječ, već ju svih 10 000 radnika Hrvatske pošte živi svakodnevno.
 
  • POŠTAR
  • Posao poštara za opću dostavu iznimno je dinamičan jer su poštari u svakodnevnom izravnom kontaktu s mnogim korisnicima. Zato će svatko tko voli biti u pokretu i stalnu promjenu zasigurno voljeti posao poštara, baš kao i naše kolegice i kolege.
  • DOSTAVLJAČ
  • Za posao poštara za ekspres-dostavu uistinu se ne može reći da je monoton. Brzina, točnost i okretnost u radu kvalitete su bez kojih se ekspresna dostava teško može zamisliti, a još teže svakodnevno obavljati.  
  • OPERATER/OPERATERKA
  • Posao operatera na šalteru, baš kao i posao poštara uključuje svakodnevni kontakt s brojnim korisnicima usluga. Kako bi se korisnicima pružila što kvalitetnija usluga, od operatera na šalteru traži se da bude i vrstan timski igrač.