Obraćanje predsjednika Uprave Hrvatske pošte radnicima

Drage kolegice i kolege,

Tjedni iza nas bili su izazovni u svakom pogledu za sve nas – od organizacije vlastitog života do snalaženja u novim okolnostima obavljanja posla.  Drago mi je što svakodnevno vidim da smo se u ovim okolnostima i kao tvrtka i kao tim ljudi koji ima zajednički cilj doista dobro snašli.  Mogu samo reći da uz svu zahvalnost prema svima vama radnicima Hrvatske pošte, osjećam i velik ponos. Kad kažem da su ljudi pokretači tvrtke i da upravo vi činite sve ono dobro što Hrvatska pošta jest, to doista i mislim.
 
Jasno mi je da vas sve zanima što i kako dalje. Što se tiče projekcija prometa i poslovanja, donijeli smo Krizni plan poslovanja koji je izrađen prema preporukama Vlade kao predstavnice vlasnika. Obzirom da su nam u ožujku prihodi u odnosu na plan bili niži 11%, smanjili smo odmah i troškove 13%. Ono s čime se ne staje i pogotovo sad ne smije stati su investicije. One su naš pokretač za budućnost i očuvanje radnih mjesta, pogotovo u novonastalim okolnostima tržišnih kretanja, ali i prema očekivanjima korisnika. Ljudi nas trebaju i trebaju naše usluge. Upravo zato nismo zaustavili niti planiranu nabavu 300 paketomata. Već početkom zadnjeg kvartala ove godine ćemo postaviti prve. Svi znate da je to ono što naši korisnici žele, ali i mi. Bit će to mjesto na kojem će uručivost pošiljaka biti zajamčena već u prvom pokušaju. Izbjeći će se bespotrebne redove u poštanskim uredima, a neće biti ni potrebe „loviti“ se s korisnikom po terenu ili danima nekome dokazivati da onaj tko je naručio nešto doista nije čekao dostavu kod kuće ili pak nema istaknuto prezime na zvonu. Konkretno, 7 dana u tjednu od 0-24 sata naši će korisnici moći preuzimati i slati pakete tim sustavom.  Naš partner, Pošta Estonije, u tome ima veliko znanje i iskustvo te sam siguran da ćemo uz takav know-how i mi vrlo brzo postati još prepoznatljiviji kao suvremena tvrtka i pouzdan partner, posebice u e-trgovini, ali i beskontaktnoj dostavi.
 
Razvijamo i korisnički portal i uslugu Locodels čijim smo vlasnikom postali prošle godine. To dugoročno za radnike znači bolje uvjete rada, a s boljim financijskim rezultatom i višim primanjima obzirom da se poštansko poslovanje vrlo brzo promiče u ono paketsko temeljeno na kurirskim uslugama, u našem slučaju to je Paket 24.  Ovih dana planiramo i preseljenje kompletne administracije iz Jurišićeve, obzirom da je zbog nalaza statičara zgrada van uporabe te će se Uprava i menadžment, uz dio administracije, preseliti u Branimirovu, a dio u Novi sortirni centar. Nećemo ići u najam nekretnina koje nisu u našem vlasništvu jer bi u ovom trenutku to bio trošak koji ne bi bio opravdan. Kao što je početkom tjedna naglasio voditelj Nacionalnog stožera Civilne zaštite Davor Božinović radnici Hrvatske pošte su na prvoj crti obrane od pandemije i u ovom trenutku su nam prioritet radnici, korisnici i stabilnost poslovanja.
 
Iako situacija još nije u skladu s onom koju smo naučeni smatrati „normalnom“, drago mi je što smo uspjeli otvoriti poštanske urede u trgovačkim centrima i što se normalizira promet s Murterom i Betinom. Biti optimist, ali i poštar u ovakvim vremenima nije lako, ali možemo se poigrati riječima: „Da je poštar biti lako, poštar bi bio sva'ko“!
 
Ivan Čulo





 
  • POŠTAR
  • Posao poštara za opću dostavu iznimno je dinamičan jer su poštari u svakodnevnom izravnom kontaktu s mnogim korisnicima. Zato će svatko tko voli biti u pokretu i stalnu promjenu zasigurno voljeti posao poštara, baš kao i naše kolegice i kolege.
  • DOSTAVLJAČ
  • Za posao poštara za ekspres-dostavu uistinu se ne može reći da je monoton. Brzina, točnost i okretnost u radu kvalitete su bez kojih se ekspresna dostava teško može zamisliti, a još teže svakodnevno obavljati.  
  • OPERATER/OPERATERKA
  • Posao operatera na šalteru, baš kao i posao poštara uključuje svakodnevni kontakt s brojnim korisnicima usluga. Kako bi se korisnicima pružila što kvalitetnija usluga, od operatera na šalteru traži se da bude i vrstan timski igrač.