Aktualne informacije za radnike 23

Žuti klik – internetska trgovina Hrvatske pošte
Poticaj domaćem gospodarstvu i poljoprivredi u vremenu krize
Hrvatska pošta uspjela je za vrijeme krize uzrokovane koronavirusom u zadnja tri mjeseca otvoriti novo poglavlje na hrvatskom online tržištu i povezati domaću prehrambenu industriju, OPG-ove, ali i druge tvrtke. Kupci su uvidjeli prednosti internetske trgovine, 24-satnu dostupnost, širok asortiman proizvoda i dostavu na kućni prag, a Hrvatska pošta pokazala se kao bitan čimbenik u poticanju hrvatskoga gospodarstva i ruralnog razvoja.

Rezultati u zadnja tri mjeseca pokazala su važnost toga poslovnog poteza jer su se preko noći promijenile navike ljudi i većina poslova obavljana je iz sigurnosti doma – digitalno. Promet i dostava robe naručene preko Žutog klika gotovo su eksplodirali. Količine kupljenih i dostavljenih proizvoda mjere se s najprometnijim danima kupovanja u predblagdansko vrijeme, dnevni promet od početka epidemije narastao je čak četiri puta, a prodano je više od 55 000 artikala.
 
Kupovanje na internetu postalo je važna karika u opskrbi najosnovnijim životnim namirnicama i 73% svih narudžba na Žutom kliku odnosilo se na asortiman prehrane, sredstava za čišćenje te osobnu njegu. Upeterostručio se broj narudžba u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a broj artikala u narudžbama čak i deset puta. Izrazito uspješna suradnja s Podravkom i Krašem pokrenuta je s povećanom potražnjom za domaćim prehrambenim proizvodima, a nakon njih s online prodajom počeli su i drugi proizvođači.
Preko Žutog klika naručuju se paketi Podravke i Kraša, ali i Labuda, Müllera... Brojni drugi proizvođači i tvrtke upravo su se za vrijeme pandemije, a samim time i gospodarske krize uvjerili kako su uz tradicionalna nužna i alternativna rješenja koja otvaraju nove kanale prodaje putem interneta čime osiguravaju kontinuitet poslovanja. Žuti klik pokazao se kao izvanredno i već spremno cjelokupno rješenje jer je putem vlastite dostavne mreže i Paketa24 distribucija proizvoda moguća u cijeloj Hrvatskoj. Primjerice, samo u tom razdoblju prodano je 3200 paketa, odnosno 32 tone ličkoga krumpira, više od četiri tone brašna iz Dedina mlina, 2552 paketa Podravka te 2475 paketa Kraševih proizvoda.
 
I u ovakvim situacijama i krizama Hrvatska pošta pokazala se kao društveno odgovorna tvrtka koja je male poljoprivredne proizvođače približila kupcima diljem Hrvatske u cilju poticanja ruralnog razvoja, to više što Žuti klik nudi kompletno rješenje za internetsku prodaju njihovih proizvoda.
 


Paket24 – počela distribucija kartonskih kutija
Kutije dostupne korisnicima prilikom ugovaranja usluge Paket24
Ovaj tjedan počela je distribucija kartonskih kutija natur koje korisnici dobivaju prilikom korištenja usluge Paket24. Korisnicima je dostupno devet različitih dimenzija kutija. Sadržaj koji korisnik želi poslati koristeći se uslugom Paket24 treba staviti u kutiju, odnosno prepakirati sadržaj koji se nalazi u drugim vrstama pakiranja. Natur kutije treba dati svim korisnicima koji zatraže uslugu slanja Paket24 te ih nakon pakiranja treba zalijepiti samoljepljivom vrpcom s oznakama „Paket24“.
 

Divizija ekspres
Rutne naljepnice – pogrešno usmjerene pošiljke
Odjel za operativnu podršku distribucijskim područjima Divizije ekspres objavio je u Obavijesti 132/20 pojašnjenja, tj. upute zbog povećanog broja pogrešno usmjerenih pošiljaka/paketa. Radnicima na prijmu paketa skreće se pozornost na to da prilikom prijma paketa putem aplikacije MIPS u transakciji p431 treba nakon odabira odredišnog poštanskog ureda odabrati naziv naselja iz adrese pošiljke/paketa kako bi adresa dobila odgovarajuću ispravnu rutnu naljepnicu s kanalom dostave „E“ ili „D“. Također je uočeno kako neke pošiljke/paketi nemaju nalijepljenu rutnu naljepnicu koja obvezno mora biti nalijepljena na adresnu stranu pošiljke/paketa. Sve ostale pojedinosti dostupne su u Obavijesti 132/20, a Odjel podsjeća radnike da ispravne rutne naljepnice omogućuju pravodobnu dostavu pošiljaka/paketa primateljima.
U slučaju pitanja ili nejasnoća kontakte možete pronaći na intranetu.
 

Filatelija
Prigodna poštanska marka „30. Dan državnosti RH“
Povodom Dana državnosti Republike Hrvatske, Hrvatska pošta će 28. svibnja pustiti u optjecaj prigodnu poštansku marku „30. Dan državnosti RH“. Marka je rad zagrebačke dizajnerice Nataše Odak, a bit će izdana u hrvatskom arku od 25 maraka i s pet privjesaka. Nominalna vrijednost marke je 3,10 kn, a motiv su crvene i bijele latice ruža koje simboliziraju boje hrvatskoga grba.
 

Žuti klik
Svibanjska sniženja
Internetska trgovina Hrvatske pošte nastavlja s brojnim svibanjskim akcijama i sniženjima. Devia premium dodatci za mobitele i audiooprema sada su još povoljniji, s cijenama sniženim do 27%. Akcija za Devijin asortiman bluetooth zvučnika, slušalica i prijenosnih baterija traje do 24. svibnja. Žuti klik nudi i velik izbor posebnih higijenskih paketa prilagođenih djeci i obiteljima. Paketi sadrže troslojne zaštitne maske, sredstva za dezinfekciju ruku i površina, sapune, gelove i losione za njegu kože i druge proizvode za zaštitu od virusa i bakterija. Aktualna je i akcijska ponuda pelena i opreme za bebe uz sniženje do 25%. Cjelokupan izbor dostupan je putem interneta na mrežnoj stranici www.zutiklik.hr, u poštanskim uredima, kao i telefonom na broju: 072 07 07 07.
 


  • POŠTAR
  • Posao poštara za opću dostavu iznimno je dinamičan jer su poštari u svakodnevnom izravnom kontaktu s mnogim korisnicima. Zato će svatko tko voli biti u pokretu i stalnu promjenu zasigurno voljeti posao poštara, baš kao i naše kolegice i kolege.
  • DOSTAVLJAČ
  • Za posao poštara za ekspres-dostavu uistinu se ne može reći da je monoton. Brzina, točnost i okretnost u radu kvalitete su bez kojih se ekspresna dostava teško može zamisliti, a još teže svakodnevno obavljati.  
  • OPERATER/OPERATERKA
  • Posao operatera na šalteru, baš kao i posao poštara uključuje svakodnevni kontakt s brojnim korisnicima usluga. Kako bi se korisnicima pružila što kvalitetnija usluga, od operatera na šalteru traži se da bude i vrstan timski igrač.