Digitalna rješenja i inovacije

Digitalno doba postalo je naša sadašnjost. Poslovna rješenja i usluge prilagođene potrebama vremena i zahtjevima korisnika (p)ostaju zalog opstanka na tržištu.

U današnje doba moderna poslovna organizacija nezamisliva je bez uporabe suvremenih tehnologija u svakodnevnom radu.

Hrvatska pošta također ide ukorak s vremenom i tehnološkim razvojem uvodeći sve više digitalnih inovacija, rješenja i usluga u svoju ponudu.
  • Prva istinska digitalna inovacija u ponudi Hrvatske pošte bila je digitalna televizija evotv, koja je i dalje jedinstvena usluga u svijetu što ju nudi neki davatelj poštanskih usluga.
  • Hrvatska pošta osmislila je i epostcard - aplikaciju koja omogućuje elektroničko kreiranje razglednica, njihovo tiskanje i slanje primatelju klasičnom poštom.
  • U ponudi je i ePošta - elektronički poštanski sandučić putem kojeg primatelji mogu slati i primati pošiljke, dokumente i račune, kao i plaćati primljene račune karticama te se povezivati sa sustavom e-Građani.
  • Jedno od digitalnih rješenja koje se trenutačno implementira u poslovanje Hrvatske pošte je aplikacija Digitalni poštar, koja poštarima olakšava dostavu pošiljaka za koje se traži potvrda o primitku.
  • Segment e-trgovine zadnjih se godina naglo razvija, te je i Hrvatska pošta ozbiljnije zakoračila u to područje svojom novom internetskom trgovinom Žuti klik, nudeći kupcima višekanalnu prodaju proizvoda, kao i razne mogućnosti dostave i plaćanja kupljene robe.
  • Poseban segment digitalnih usluga krije se pod sloganom "Pošta - šalter države" kojim će se obuhvatiti niz usluga za građane razvijenih u suradnji s državnim i javnim institucijama.
  • hpprodukcija
  • Tvrtka HP Produkcija d.o.o. članica je grupe HP-Hrvatska pošta d.d. i odgovorna je za razvoj i pozicioniranje evotv-a – usluge plaćene televizije (pay TV). HP Produkcija trenutačno radi na integraciji s HbbTV tehnologijom, koju će ponuditi korisnicima u sklopu svoje standardne usluge.
  • evotv
  • Evotv - najviše daje, a najmanje košta! Evotv jedina je televizija na tržištu za koju ne treba ni internet, ni telefon, ni stalna adresa.
  • Mips
  • Hrvatska pošta ulaže u znanje te ga prepoznaje kao osnovu za razvoj temeljnog poslovanja tvrtke. Razvojem znanja postiže se izvrsnost, razvojem temeljnog poslovanja unaprjeđenje kvalitete, a razvojem novih digitalnih usluga ulazak na nova tržišta.  
  • Digitalna rješenja i inovacije
  • Digitalno doba postalo je naša sadašnjost. Poslovna rješenja i usluge prilagođene potrebama vremena i zahtjevima korisnika (p)ostaju zalog opstanka na tržištu.