Hrvatska pošta

Digitalne usluge

Hrvatska pošta provodeći Strategiju Pošta2022. nametnula se kao predvodnik digitalne transformacije u zemlji. 
Digitalne usluge

Hrvatska pošta posljednjih godina nametnula se kao predvodnik digitalne transformacije u zemlji. Digitalizacija je filozofija koja pokreće Razvojnu Strategiju Pošta2022., a do danas su kroz ovu transformaciju prošli brojni poslovni procesi te su korisnicima i tržištu ponuđene nove usluge.
 

Timovi Hrvatske pošte danas se bave umjetnom inteligencijom, robotima, autonomnim vozilima, proširenom stvarnošću, naprednom analizom podataka te internetom stvari (IoT). Puno brže i hrabrije pilotiramo i uvodimo pametna rješenja u poslovanje, primjerice testirana je dostava pošiljaka dronom s kopna na otok, u Novom sortirnom centru nalaze se roboti za prijevoz paleta, a nabavljena su i nova električna vozila za dostavu. Proces isporuke pošiljaka na adresama korisnika potpuno je digitaliziran kroz aplikaciju „Digitalni poštar“.

Novo, digitalno doba, poslovanja Hrvatske pošte očituje se i kroz inovativne usluge koje se nude korisnicima, poput mjenjačnice kriptovaluta u brojnim poštanskim uredima. Već dugi niz godina na raspolaganju je i servis ePošta, svojevrsni digitalni poštanski ured. Korisnici ePošte mogu, među ostalim, putem servisa primati i plaćati račune te slati i primati pošiljke i dokumente. Servis se neprestano nadograđuje novim funkcionalnostima za koje postoji potreba korisnika i tržišta.

Hrvatska pošta zakoračila je u segment e-trgovine otvaranjem internetskog dućana Žuti klik. Specifičnost naše internetske trgovine je mogućnost višekanalne kupnje proizvoda, a nude se i brojne mogućnosti dostave i plaćanja kupljenih proizvoda. Žuti klik otvorio je i novo poglavlje na hrvatskom online tržištu povezujući domaće OPG-ove i tvrtke s krajnjim kupcima.