Digitalno plaćanje u svim poštanskim uredima

13.10.2020.
Brzo, sigurno i jednostavno plaćanje putem KEKS Pay aplikacije
 
Hrvatska pošta je, u suradnji s Erste bankom, omogućila plaćanje putem KEKS Pay aplikacije u svim poštanskim uredima u Hrvatskoj. Putem KEKS Pay aplikacije korisnici mogu bez naknade plaćati poštanske usluge i realizirati transakcije u 1016 poštanskih ureda na brz, siguran i jednostavan način. Dovoljno je skenirati QR kod koji je istaknut u blizini poštanskog šaltera te slijediti upute o plaćanju unutar aplikacije.

„Misija Hrvatske pošte je biti građanima na usluzi, a upravo nam digitalizacija, odnosno digitalna transformacija koju provodimo protekle četiri godine daje potrebne alate kako bi se potpuno usmjerili na naše korisnike i pružili im sjajno korisničko iskustvo“, rekao je Nikola Kucelj, voditelj odjela za unaprjeđenje poslovnih procesa Hrvatske pošte.

„Prednosti KEKS Pay aplikacije dosad je prepoznalo više od 150.000 korisnika, koji će odsad imati mogućnost brzo, sigurno i bez naknade, skenom QR koda, plaćati poštanske usluge u uredima Hrvatske pošte. Osim toga, uskoro će biti dostupna i mogućnost plaćanja KEKS Payom i prilikom dostave paketa, i to kao jedini  način bezgotovinskog plaćanja“, istaknuo je Dejan Donev, voditelj Tima za digitalnu transformaciju Erste banke.

Prije tri godine provedena je sveobuhvatna digitalizacija procesa dostave te su svi poštari opremljeni pametnim telefonima i prijenosnim pisačima. Digitalizacijom dostave omogućena su brojna digitalna rješenja, a uskoro će digitalno plaćanje biti uvedeno i prilikom dostave. Korisnici će svojem poštaru sve usluge na adresi moći platiti i putem KEKS Pay aplikacije.

Kroz brojne aplikacije i razvoj digitalnih usluga, Hrvatska pošta je dokazala svoju spremnost u praćenju, ali i kreiranju digitalnih trendova. Mogućnost digitalnog plaćanja u poštanskim uredima u skladu je s Razvojnom strategijom Pošta2022. Digitalizacija je, uz društveno odgovorno poslovanje, filozofija Hrvatske pošte te pokretač brojnih razvojnih projekata. Ti projekti postali su dio svakodnevnog poslovanja, a vidljivi su kako korisnicima kroz digitalizaciju usluga, tako i radnicima Hrvatske pošte kroz digitalizaciju brojnih poslovnih procesa.