Hrvatska pošta organizacijski je podijeljena u četiri divizije u skladu s poslovnim procesima koji se u njima obavljaju.
Divizija pošta
Najveća od četiriju divizija, zadužena je za prijevoz, razvrstavanje i dostavu pismovnih pošiljaka. Divizija pošta kontinuirano radi na povećanju prihoda iz temeljne djelatnosti, prilagođavanju potrebama klijenata, uvođenju usluga s dodanom vrijednosti i na poboljšanju troškovne učinkovitosti.
Divizija mreža
Upravlja najvećom i najrasprostranjenijom prodajnom mrežom u Republici Hrvatskoj. Poštanski uredi, njih 1016, nalaze se u više od 950 mjesta, što Hrvatskoj pošti daje dodatnu konkurentsku prednost u pozicioniranju na tržištu pružatelja poštanskih, financijskih, osiguravateljskih, telekomunikacijskih maloprodajnih i drugih usluga i proizvoda.
Divizija ekspres
Zadužena je za uslugu ekspresne dostave pošiljaka - Paket24. I količinom pošiljaka i kvalitetom usluge Paket24 Hrvatska pošta vodeća je na tržištu paketnih i ubrzanih pošiljaka. Ovom uslugom obuhvaćen je cijeli teritorij Republike Hrvatske.
Divizija podrška
Jedina centralizirana među divizijama, zadužena je za upravljanje nekretninama, vođenje računovodstva, poslovima kontrolinga, kao i za održavanje i modernizaciju poštanskih ureda.