ePošta radi za vas!
Pravnim osobama servis ePošta nudi jednostavniju i povoljniju komunikaciju s njihovim korisnicima. Servis ePošta usluga je Hrvatske pošte koja korisnicima omogućuje ugodnije i jednostavnije kreiranje, primanje te pregled i čuvanje pošte. Svi su dokumenti (računi, izvodi, obavijesti i dr.) na jednom mjestu te im korisnik može pristupiti s bilo kojeg računala.
ePoštu možete koristiti za:
- slanje Poslovnog eRačuna,
- slanje eRačuna prema građanima
- primanje računa,
- primanje dokumenata, pisama i poruka te
- slanje pisama i poruka.
Poslovni eRačun
Poslovni eRačun povoljna je usluga slanja elektroničkih računa. Od 1. srpnja 2019. eRačuni postaju obvezni u svim postupcima javne nabave, što znači da će većina proračunskih korisnika morati zaprimati i slati e-Račune u skladu s propisanom europskom normom. Kako bi brojnim pravnim osobama omogućila jednostavno i povoljno slanje eRačuna, Hrvatska pošta uvela je novu uslugu – Poslovni eRačun.Pored slanja elektroničkih računa sukladno zakonu, putem ePošte poslovni korisnici mogu slati eRačune i drugim poslovnim korisnicima ePošte.