FlixBus i Hrvatska pošta otvorili prodajna mjesta po cijeloj Hrvatskoj

21.12.2018.

Nakon uspješnog pilot-projekta u poštanskim uredima Hrvatske pošte u Splitu i Osijeku, karte za više od 2000 destinacija koje povezuje FlixBus korisnici mogu kupiti u gotovo 150 poštanskih ureda Hrvatske pošte diljem zemlje

Zagreb, 21. prosinca 2018.FlixBus, utemeljitelj najveće mreže autobusnih linija u Europi, i Hrvatska pošta, najveći davatelj poštanskih usluga u Hrvatskoj, nakon uspješnog pilot-projekta prodaje karata u HP uredima u Splitu i Osijeku šire suradnju. Kako bi se lokalnom stanovništvu ponudila kvalitetna i lako dostupna usluga, FlixBusove autobusne karte sada su dostupne u gotovo 150 poštanskih ureda Hrvatske pošte u više od 100 gradova diljem Hrvatske. Isto tako, FlixBus je opskrbio poštanske urede i s ograničenim brojem posebnih kodova koje će korisnici moći iskoristiti za dodatne popuste za putovanja prema bilo kojoj destinaciji unutar zelene mreže autobusnih linija.
Autobusni kolodvori više nisu jedino mjesto kupovine autobusnih karata. Putnicima je potrebno ponuditi izbor i olakšati im svaku kupovinu. Stoga je i Hrvatska pošta vrlo brzo prepoznata kao novo mjesto kupovine karata. Iz tog razloga suradnju smo proširili i na druga veća, ali i manja mjesta diljem Hrvatske te postali još i dostupniji. – izjavila je Petra Milanović, voditeljica odnosa s javnošću za FlixBus CEE South regiju.
Hrvatska pošta najveći je davatelj poštanskih usluga u Hrvatskoj, a 1016 poštanskih ureda čini najveću maloprodajnu mrežu u Hrvatskoj. Svakodnevno oko 150.000 korisnika u poštanskim uredima Hrvatske pošte obavlja poštanske, financijske, maloprodajne, digitalne i ostale usluge. Usto, Hrvatska pošta je i najveći poslodavac u Hrvatskoj, s više od 10.000 zaposlenika. Kao važan dio svoje strategije, Hrvatska pošta ulaže znatna sredstva u svoje zaposlenike i razvoj znanja radi pružanja bolje i kvalitetnije usluge građanima, što se odražava i na pozitivne poslovne rezultate.
Provedba razvojne Strategije Pošta2022. u punom je jeku, a pokrenut je i velik investicijski ciklus kojim se kvaliteta usluga podiže na razinu koja odgovara potrebama današnjih korisnika i dinamičnog tržišta.
Mogućnost kupnje Flixbusovih karata dodatna je usluga koju nudimo u skoro 150 poštanskih ureda. Svjesni smo velike važnosti Hrvatske pošte u zajednici, posebno u manjim mjestima u kojima su mnoge usluge dostupne jedino u poštanskim uredima. Zato smo proteklih godina uložili znatna sredstva u našu mrežu poštanskih ureda. U skladu s razvojnom Strategijom Pošta2022. cilj je nastaviti s ulaganjima u temeljno poslovanje koja će nam pomoći da građanima budemo još više na usluzi. – rekao je Josip Poljak, izvršni direktor Divizije mreža u Hrvatskoj pošti.
Korisnici mogu kupiti karte za bilo koju od 2000 destinacija unutar 28 europskih zemalja koje FlixBus trenutačno povezuje mrežom autobusnih linija. Razvojem domaće mreže autobusnih linija te međusobnim povezivanjem gradova diljem Hrvatske poput Osijeka, Varaždina, Čakovca, Zagreba, Splita i Slavonskog Broda FlixBus je i lokalnom stanovništvu putovanja unutar države učinio još dostupnijima.
 
 
Od samih početaka poslovanja u Europi, pa tako i u Hrvatskoj FlixBus svojim putnicima pruža jednostavno putovanje autobusom koje je nadogradio i pojednostavnio uslugama poput besplatnog interneta, besplatnog prijevoza prtljage, široke mreže autobusnih linija diljem Europe, informacijama dostupnim 24 sata, praćenjem i informiranjem putem pametnih telefona, udobnošću i sigurnošću tijekom vožnje, ali i pristupačnim cijenama. Globalno, FlixBusom je od osnutka putovalo više od 100 milijuna putnika.
 
 
O FlixBusu
FlixBus je mladi, europski autobusni operater koji od 2013. godine pruža alternativan, udoban i zelen način putovanja diljem Europe dostupan svačijem džepu. Zahvaljujući mrežnom planiranju i izvrsnom hi-tech pozadinskom sustavu, FlixBus nudi 300.000 autobusnih veza dnevno u 2000 destinacija i 29 zemalja te predstavlja najveću europsku međunarodnu mrežu autobusnih linija. Osnovan u Njemačkoj, start-up od samih je početaka prigrlio iskustvo i kvalitetu regionalnih malih i srednjih poduzeća te s njima uspješno surađuje. Sa sjedištem u Berlinu, Münchenu, Parizu, Zagrebu, Milanu, Stockholmu i Amsterdamu, FlixBus timovi bave se mrežnim planiranjem, korisničkom podrškom, kvalitetom, marketingom i prodajom, kao i procesom planiranja poslovnog i tehnološkog razvoja. Regionalni autobusni partneri, koji su najčešće obiteljska uspješna poduzeća građena na generacijama uspjeha, odgovorni su za svakodnevno obavljanje prijevoza putnika i flotu zelenih autobusa, koji se odlikuju najvišim standardima udobnost i sigurnost. Inovacija, poduzetnički duh i snažan međunarodni brend u kombinaciji s iskustvom i kvalitetom tradicionalnog autobusnog poduzeća, čine snažnu mrežu autobusnih linija unutar Europe. Ovaj jedinstveni međunarodni poslovni model omogućio je zelenim FlixBusevima milijune putnika iz cijele Europe te stvorio tisuće novih radnih mjesta. www.FlixBus.hr/tvrtka
 
Fotografije unutar FlixBus-multimedije, slobodne su za korištenje u nekomercijalne svrhe i za potrebe medija.
 
 
O Hrvatskoj pošti
Hrvatska pošta je tvrtka velikih potencijala i najveći davatelj poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj. Velike brojke neraskidivo su povezane s Hrvatskom poštom o čemu rječito više od 10000 zaposlenih, 1016 poštanskih ureda te 39 milijuna prijeđenih kilometara i 500 milijuna izvršenih usluga i transakcija godišnje.
Prošle godine Hrvatska pošta pokrenula je velik investicijski ciklus u skladu s razvojnom Strategijom Pošta2022. kojoj je fokus na razvoju temeljnog poslovanja, razvoju znanja te razvoju u cilju izlaska na nova tržišta. Novi sortirni centar, najveća kapitalna investicija u povijesti Hrvatske pošte vrijedna 350 milijuna kuna, gradi se na strateški važnoj lokaciji pokraj Velike Gorice. Otvaranje novog sortirnog centra očekuje se 2019. godine i ondje će raditi više od 1700 radnika. U nove strojeve za automatsko sortiranje pošiljaka koji brzinom od 230 tisuća pošiljaka na sat i s iznimnom točnošću osiguravaju pravovremenu dostavu na adrese korisnika uloženo je 62 milijuna kuna. Za dodatnih 68 milijuna kuna nabavljen je i sustav za automatsko sortiranje paketa, koji će biti postavljen u novom sortirnom centru, a sortira do 15.000 paketa na sat. U novom sortirnom centru Hrvatska pošta imat će jedno od najmodernijih logističkih središta u Europi.