ePošta - bilo kad i bilo gdje
18.01.2016.

ePošta - bilo kad i bilo gdje

ePošta
Nova dimenzija pošte
 
Želite primati i slati pisma, poruke i dokumente u elektroničkom obliku, plaćati račune kreditnim karticama i organizirati svoju poštu u bilo kojem trenutku gdje god se nalazili te tako uštedjeti vrijeme i novac? Prijavite se na servis ePošta i sve navedeno moći ćete obaviti na jednom mjestu.

U vaš elektronički poštanski kovčežić (eBox) stizat će računi i ostali dokumenti izdavatelja koje sami odaberete iz naše baze partnera, a za vas je ova usluga potpuno besplatna.
Što vam pruža servis ePošta?
  • primanje dokumenata u eBox
  • plaćanje SVIH računa kreditnim i debitnim karticama svih banaka
  • upravljanje eBoxom drugoga korisnika
  • međusobno razmjenjivanje poruka ili pisama
  • upravljanje svojim eBoxom
  • primanje promotivnog materijala.
Uz servis ePošta besplatna mobilna aplikacija mPošta
Servis ePošta dostupan je i kao mobilna aplikacija mPošta, koja je također besplatna za korisnike, a s kojom se mogu koristiti sve usluge servisa ePošta uz dodatnu mogućnost „Slikaj nalog“ za još jednostavnije plaćanje računa pristiglih na kućnu adresu. Aplikacija omogućuje skeniranje 2D bar-koda s naloga za plaćanje ili odreska s naloga, što znači da se mogu skenirati svi nalozi za plaćanje ispisani na obrascu HUB.

ePošta i e-Građani
Korisnicima servisa ePošta omogućen je i jednostavan pristup sustavu e-Građani Vlade RH. Potpisivanjem zahtjeva za korištenjem servisa ePošta korisnici dobivaju korisničko ime i zaporku za pristup obama servisima. U sustavu e-Građani možete zatražiti elektroničke zapise iz matične knjige rođenih ili vjenčanih, elektroničke zapise o prebivalištu, boravištu i vlasništvu vozila, provjeriti svoj upis u registru birača, informirati se o ocjenama svojeg djeteta u školi, provjeriti izabranog liječnika, naručiti europsku karticu zdravstvenog osiguranja, zatražiti svoju elektroničku radnu knjižicu, informirati se o očekivanom iznosu mirovine ili dohotka za djecu, registrirati se kao potencijalni posloprimac, provjeriti uplaćene doprinose u drugi stup mirovinskog osiguranja, pribaviti potvrde od REGOS-a, provjeriti svoju poreznu knjigovodstvenu karticu i svoje podatke u OIB sustavu ili administrirati svoj elektronički identitet.

Svakodnevno ugovaramo suradnju s novim izdavateljima dokumenata, a i vi možete predložiti izdavatelja čije biste dokumente htjeli vidjeti u svojem eBoxu. Svoj prijedlog pošaljite na adresu elektroničke pošte: podrska@eposta.hr.
Sve dodatne informacije potražite na internetskoj stranici ePošte www.eposta.hr ili nazovite korisničku podršku na telefonski broj: 072 500 501.