HRVATSKA POŠTA NA POŠTANSKOJ KONFERENCIJI „LIDERI U LOGISTICI“

1.4.2019.

Tehnologija u poslovanju koja zadovoljava očekivanja kupaca
Pri uvođenju digitalnih rješenja i novih tehnologija važno je zadržati ljudski kontakt.

Hrvatska pošta sudjelovala je krajem ožujka na velikoj poštanskoj konferenciji u organizaciji Post&Parcela, globalne agencije za istraživanje poštanskih tehnologija. Konferencija „Lideri u logistici“ održana je u Madridu, a Hrvatsku poštu predstavljao je Mladen Puzak, izvršni direktor Divizije ekspres. Ovo predavanje dalo je odgovor na pitanje kakvom se tehnologijom koristiti u poslovanju, a da ona služi povećanju zadovoljstva i ispunjenju očekivanja korisnika.
Puzak je govorio o prikupljanju podataka kao pomoći pri donošenju odluka jer prema njegovu mišljenju takva politika nema dugoročan učinak na zahtjeve tržišta. Danas zadnje najbolje iskustvo vrlo brzo postane novo minimalno očekivanje. Njegovo predavanje ponudilo je i odgovor na pitanje o digitalnim rješenjima koja imaju pozitivan utjecaj na operativne procese te kako od njih profitiraju korisnici. Također, istaknuo je važnost zadržavanja ljudskog kontakta pri uvođenju umjetne inteligencije i novih tehnologija u poslovanje.
Na skupu su najnovije informacije razmijenili predstavnici 250 nacionalnih poštanskih operatora te logističkih i kurirskih tvrtki i lidera u tom segmentu poslovanja. Na forumima se također razgovaralo o usponu e-trgovine, izazovima prekogranične isporuke, održivosti, očekivanjima kupaca, opskrbi, novim tehnologijama i inovacijama vezanim uz poštansko i paketno poslovanje s kojima operatori tek trebaju uhvatiti korak.


Mladen Puzak: „U poštanskom okruženju u slijedećih 10 godina neće se promijeniti poštari i kontakt s korisnikom.“