Servis ePošta dobio nov izgled

27.10.2020.
Mobilna aplikacija mPošta sada je postala ePošta.

Servis Hrvatske pošte ePošta od ponedjeljka, 26. listopada 2020. posluje s novim logotipom i vizualnim identitetom usklađenim s onim Hrvatske pošte koji je uveden u lipnju prošle godine. Uz pomoć ovog servisa korisnici mogu primati i slati pisma, poruke i dokumente u elektroničkom obliku te plaćati račune kreditnim i debitnim karticama svih banaka. Osim istaknutih promjena logotipa, važna promjena dogodila se i u mobilnoj aplikaciji. Naziv aplikacije mijenja se iz mPošta u ePošta.

Podsjetimo, stari logotip Hrvatske pošte redizajniran je prema načelima suvremenog dizajna te iskustava velikih međunarodnih korporacija. To je ujedno i vizualna poruka kako Hrvatska pošta razvija i nudi nove, suvremene digitalne usluge svim privatnim i poslovnim korisnicima jer je digitalizacija za Hrvatsku poštu filozofija razvoja zacrtana Strategijom Pošta 2022.

Što je ePošta?

  • Usluga elektroničkoga poštanskog ureda dostupna u svakom trenutku.
  • Servis ePošta omogućuje korisnicima ugodnije i jednostavnije kreiranje, primanje, pregled i čuvanje pošte.
  • Svi su dokumenti (računi, izvodi, obavijesti i dr.) na jednom mjestu te im korisnik može pristupiti s bilo kojeg računala.
  • Putem ePošte mogu se elektronički primati i slati pisma i dokumenti te plaćati računi kreditnim i debitnim karticama svih banaka.

Tko se može koristiti uslugama ePošte?


Prednosti ePošte

  • Primanje računa na računalo ili mobitel
  • Plaćanje režijskih računa kreditnim karticama
  • Dijeljenje dokumenata s drugim korisnicima ePošte
  • Međusobno razmjenjivanje poruka između korisnika ePošte
  • Upravljanje eBoxom po želji (pretvorite eBox u svojeg osobnog asistenta)
  • Primanje promotivnog materijala