Strategija Pošta2022.

Izvrsni i društveno odgovorni

 

   

Strategija Pošta2022. (pdf)

   

Pregled ostvarenja Strategije Pošta2022.


Izvrsni i društveno odgovorni: Kvaliteta, povjerenje, izvrsnost, odgovornost, otvorenost za promjene i radnici kao najveća vrijednost Hrvatske pošte osnova su uspjeha i ostvarenja Strategije Pošta2022.




  • Tko smo i što radimo?
  • Predanost i uloga Hrvatske pošte u društvu nepromijenjena je tijekom godina. Građanima smo oduvijek na usluzi prenoseći njihove poruke i pakete te osiguravajući im mogućnost obavljanja brojnih usluga ma gdje oni bili.
  • Povijest
  • Stoljetna povijest poštanske djelatnosti
  • Misija i vizija
  • Čemu težimo, što nam je uzor, kako ćemo postići svoj cilj.
  • Organizacijska struktura
  • Radi učinkovitijeg poslovanja i daljnjeg razvitka, Hrvatska pošta uvela je prije više godina organizacijsku podjelu na divizije.
  • Investitori
  • U poslovnom svijetu važna je točna i brza informacija.
  • Katalog informacija
  • U Katalogu informacija Hrvatske pošte nalaze se informacije o antikorupcijskima planovima i aktivnostima Hrvatske pošte, pozivi na Glavnu skupštinu i donesene odluke, kao i podatci o mjerenju kakvoće obavljanja prijenosa poštanskih pošiljaka.
  • Nagrade i priznanja
  • Svatko voli priznanje za svoj rad. No kada priznanje dobije tvrtka, ono je pokazatelj pravog smjera i ispravnog puta prema izvrsnosti. 
  • Strukovna udruženja
  • Hrvatska pošta članica je triju strukovnih udurženja – PostEuropa, Svjetske poštanske unije i Interantional Post Corporationa.