Tko smo i što radimo?

Hrvatska pošta najveći je davatelj poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj i jedini davatelj univerzalne usluge prema odredbama Zakona o poštanskim uslugama. Široka ponuda poštanskih, financijskih, maloprodajnih, osigurateljskih, digitalnih i ostalih usluga koje Hrvatska pošta svakodnevno pruža i privatnim i poslovnim korisnicima dostupna je na cijelom teritoriju države.

Opis Hrvatske pošte mogao bi se sažeti u tri riječi - tvrtka velikih potencijala.

Hrvatska pošta ujedno je i tvrtka s najvećim udjelom na tržištu poštanskih usluga u našoj zemlji, te pokriva više od 80 posto tržišta.
Velike brojke neraskidivo su povezane s Hrvatskom poštom o čemu rječito govore pokazatelji u tablici.
  

Hrvatska pošta u brojkama   
  • 9959 zaposlenih
  • 3830 šalterskih radnika
  • 3217 poštara
  • 1016 poštanskih ureda
  • 2135 šaltera
  • 1080 vozila
  • 2189 motocikla, 210 bicikla, 180 električnih bicikla
  • 39 mil. prijeđenih km godišnje
  • 150.000 korisnika dnevno u uredima
  • 500 mil. transakcija i usluga godišnje

Hrvatska pošta danas organizacijski je ustrojena u četiri divizije i devet ureda podrške Upravi.

  • Divizija pošta zadužena je za prijevoz, razvrstavanje i dostavu pismovnih pošiljaka.
  • Divizija mreža upravlja mrežom poštanskih ureda.
  • Divizija ekspres zadužena je za uslugu ekspresne dostave – hpekspres.
  • Divizija podrška bavi upravljanjem nekretninama i IT infrastrukturom, vođenjem računovodstva, poslovima kontrolinga, kao i održavanjem i modernizacijom poštanskih ureda.


U zadnjih desetak godina Hrvatska pošta dobila je brojne međunarodne i domaće strukovne nagrade za svoje projekte, a mnoga međunarodna priznanja i nagrade osvojile su i poštanske marke Republike Hrvatske u izdanju Hrvatske pošte.
 


 


  • Tko smo i što radimo?
  • Hrvatska pošta najveći je davatelj poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj i jedini davatelj univerzalne usluge prema odredbama Zakona o poštanskim uslugama. Široka ponuda poštanskih, financijskih, maloprodajnih, osigurateljskih, digitalnih i ostalih usluga koje Hrvatska pošta svakodnevno pruža i privatnim i poslovnim korisnicima dostupna je na cijelom teritoriju države.
  • Strategija Pošta2022
  • Razvojna Strategija Pošta2022. osnova je planiranog razvitka cjelokupne Hrvatske pošte u petogodišnjem razdoblju od 2017. do 2022. godine.
  • Povijest
  • Pošta je oduvijek bila na usluzi građanima
  • Misija i vizija
  • Čemu težimo, što nam je uzor, kako ćemo postići svoj cilj.
  • Organizacijska struktura
  • Radi učinkovitijeg poslovanja i daljnjeg razvitka, Hrvatska pošta uvela je prije više godina organizacijsku podjelu na divizije.
  • Investitori
  • U poslovnom svijetu važna je točna i brza informacija.
  • Katalog informacija
  • U Katalogu informacija Hrvatske pošte nalaze se informacije o antikorupcijskima planovima i aktivnostima Hrvatske pošte, pozivi na Glavnu skupštinu i donesene odluke, kao i podatci o mjerenju kakvoće obavljanja prijenosa poštanskih pošiljaka.
  • Nagrade i priznanja
  • Svatko voli priznanje za svoj rad. No kada priznanje dobije tvrtka, ono je pokazatelj pravog smjera i ispravnog puta prema izvrsnosti.