Servis ePošta je usluga Hrvatske pošte koja vam omogućuje elektroničku razmjenu računa i ostalih dokumenata u sigurnom okruženju, iz vlastitog ureda.
Kako postati korisnikom ePošte?
Poslovni korisnik zasniva ugovorni odnos predajom popunjenog i potpisanog prijedloga ugovora prodajnom predstavniku Hrvatske pošte, poštaru ili u bilo kojem poštanskom uredu. Prijedlog ugovora možete naći na
www.eposta.hr/registracija ili u poštanskim uredima.
Usluge koje vam nudi ePošta:
-
Primanje računa i ostalih dokumenata u elektroničkom obliku omogućuje vam lakše upravljanje dokumentima, kao i pristup dokumentima s bilo kojeg mjesta. Osim dokumenata, ePoštom možete primati u svoj eBox i pisma te pojedinačne i promotivne poruke.
-
Plaćanje računa zaprimljenih ePoštom ili onih dostavljenih na kućnu adresu kreditnim i debitnim karticama svih banaka.
-
Slanje pisama drugim korisnicima servisa u elektroničkom obliku, kao obično pismo ili preporučeno pismo, uz koje primatelj dobiva i SMS poruku s kodom za otvaranje pisma. Pisma možete poslati i u elektroničkom obliku na ispis, kuvertiranje i uručenje na kućnu adresu kao obično, prioritetno ili preporučeno pismo.
-
ePoštom možete slati besplatne registrirane poruke drugim korisnicima ePošte ili na vanjske e-adrese ili možete slati promotivne poruke određenim skupinama korisnika prema geografskom području na kojem žive ili prema njihovim interesima.
-
U ePošti možete besplatno pohraniti sve dokumente tijekom prve godine korištenja, a poslije uz simboličnu naknadu.
-
Uz navedeno, ako ste poslovni korisnik i imate potrebu slati veće količine dokumenata (na primjer, račune za komunalne usluge), svoj informatički sustav možete povezati s ePoštom kako biste na taj način slati račune i ostale dokumente u elektroničkom obliku svim korisnicima ePošte koji su se za to prijavili.
Postanite korisnik ePošte i pojednostavnite komunikaciju sa svojim klijentima!
Više informacija o servisu možete naći na
www.eposta.hr/poslovni,
podrska@eposta.hr ili telefonski na broju:
072 500 501.