Hrvatska pošta

Pratite pošiljku

Prigovor

Prigovori korisnika na poštanske usluge, mogu se podnijeti zbog:

  • gubitka poštanske pošiljke
  • prekoračenja roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke
  • neobavljene poštanske usluge ili djelomično neobavljene poštanske usluge
  • zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke.
 

Korisnik može podnijeti prigovor pisanim putem u roku od tri mjeseca od dana predaje poštanske pošiljke u unutarnjem prometu odnosno u roku od šest mjeseci za pošiljke u međunarodnom prometu. Prigovor na oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke podnosi se odmah pri uručenju pošiljke.

Prigovor se može poslati interaktivnom web-formom: http://kontakt.posta.hr ili elektroničkom poštom na adresu kontakt.szk@posta.hr. Prigovor se također može podnijeti u prostorijama HP - Hrvatske pošte d.d. izravno usmeno i pisanim putem, poštom na adresu HP - Hrvatska pošta d.d., Kontakt centar, Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica ili ga možete podnijeti pozivom na telefonski broj Kontakt centra HP - Hrvatske pošte d.d.: 072 303 304,  Prigovor se ne naplaćuje ako je predan kao pismo na kojem je napomena „PRIGOVOR“, dok se za sve druge vrste usluga poštarina naplaćuje u skladu s Cjenikom.

HP - Hrvatska pošta d.d. obvezna je dostaviti pisani odgovor korisniku poštanskih usluga o utemeljenosti podnesenog prigovora u roku od najviše 30 dana od dana zaprimanja prigovora u unutarnjem prometu, odnosno u roku od najviše 60 dana od dana zaprimanja prigovora u međunarodnom prometu.

Na pisani odgovor HP - Hrvatske pošte d.d. korisnik poštanskih usluga ima pravo podnijeti pritužbu (reklamaciju) Povjerenstvu za pritužbe potrošača pri HP - Hrvatskoj pošti d.d.

Povjerenstvo za pritužbe potrošača pri HP - Hrvatskoj pošti d.d. tijelo je koje postupa prilikom pritužbi potrošača podnesenih pod pretpostavkama i u skladu s odredbama važećih Zakona o poštanskim uslugama i Zakona o zaštiti potrošača. Na pisani odgovor HP - Hrvatske pošte d.d., a koji se odnosi na poštanske usluge, korisnik poštanskih usluga ima pravo podnijeti pritužbu (reklamaciju) Povjerenstvu za pritužbe potrošača pri HP - Hrvatskoj pošti d.d. u roku od 30 dana od dana dostavljanja pisanog odgovora.  Pritužba se može podnijeti u prostorijama HP - Hrvatske pošte d.d. izravno usmeno i pisanim putem, poštom na adresu HP - Hrvatska pošta d.d., Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica, te elektroničkom poštom. Pritužba se ne naplaćuje ako je predana kao pismo na kojem je napomena „PRITUŽBA“, dok se za sve druge vrste usluga poštarina naplaćuje u skladu s Cjenikom.
 
Povjerenstvo za pritužbe potrošača pri HP - Hrvatskoj pošti d.d. obvezno je dostaviti pisani odgovor korisniku poštanskih usluga u roku od 30 dana od dana zaprimanja njegove pritužbe. U slučaju spora između korisnika i HP-Hrvatske pošte d.d. u vezi s rješavanjem prigovora koji se odnose na poštanske usluge, korisnik poštanskih usluga može podnijeti zahtjev za rješavanjem spora Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti, Ulica Roberta Frangeša - Mihanovića 9, 10110 Zagreb u roku od 30 dana od dana dostavljanja pisanog odgovora Povjerenstva za pritužbe potrošača.


 
Prigovori korisnika/potrošača na usluge HP-a, a koji se ne odnose na poštansku uslugu

Pisani prigovor potrošača podnosi slanjem nteraktivnom web formom: http://kontakt.posta.hr ili elektroničkom poštom na adresu kontakt.szk@posta.hr. Prigovor se može također podnijeti u prostorijama HP - Hrvatske pošte d.d. izravno usmeno i pisanim putem, poštom na adresu HP - Hrvatska pošta d.d., Kontakt centar, Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica ili pozivom na telefonski broj Kontakt centra Hrvatske pošte: 072 303 304. Prigovor se ne naplaćuje ako je predan kao pismo na kojem je napomena „PRIGOVOR“, dok se za sve druge vrste usluga poštarina naplaćuje u skladu s Cjenikom.

Odgovor o utemeljenosti pisanog prigovora, primljen na jedan od prethodno navedenih načina HP - Hrvatska pošta d.d. obvezna je dostaviti u roku od 15 dana po njegovom primitku.