12.05.2017.

Cijeli dan sam bio kod kuće, nitko nije zvonio na vrata. U sustavu za praćenje pošiljaka vidim da je poštar pokušao dostaviti pošiljku, no nisam našao nikakvu obavijest u sandučiću. Kako ću sada preuzeti pošiljku?

 Za poštanske pošiljke za koje se izdaje potvrda o primitku (tzv. knjižene pošiljke) koje nisu mogle biti uručene dostavom na adresi primatelja poštar ostavlja primatelju obavijest o prispijeću pošiljke. U njoj je napisana adresa poštanskog ureda te vrijeme i rok u kojem primatelj može podići pošiljku. Ako primatelju zbog nekog razloga nije ostavljena propisana obavijest o prispijeću pošiljke, on može doći u pripadajući poštanski ured s dokumentom kojim dokazuje svoj identitet i na osnovi poznatih podataka o pošiljci tražiti da mu se pošiljka isporuči. Radnik poštanskog ureda u tom slučaju postupa kao da je primatelj došao po pošiljku s obavijesti o prispijeću pošiljke. Razloge zbog kojih poštar nije ostavio obavijest o prispijeću pošiljke ispitat će mjerodavna osoba u Hrvatskoj pošti koja će dalje postupiti u skladu sa svojim ovlastima i prema činjenicama utvrđenim u konkretnom slučaju. U svim ostalim slučajevima korisnik poštanskih usluga može nazvati Kontaktni centar Hrvatske pošte na broj: 072 303 304 ili poslati e-poruku na info@posta.hr.