16.12.2016.

Što ako nisam zadovoljan/zadovoljna kupljenom robom iz međunarodnog prometa? Mogu li je vratiti bez plaćanja poštarine?

Ukoliko primatelj u Hrvatskoj dobije iz inozemstva u pošiljci robu s kojom nije zadovoljan može je vratiti pošiljatelju (e-prodavatelju) bez plaćanja poštarine samo u slučaju da je taj e-prodavatelj spreman podmiriti troškove povrata umjesto samog primatelja originale pošiljke odnosno pošiljatelja povrate pošiljke.
Spremnost e-prodavatelja na ovu uslugu naznačena je na njegovim web stranicama ili u samoj pošiljci. To znači da je e-prodavatelj prilikom slanja naručene robe obavijestio primatelja da u slučaju potrebe vraćanja naručene robe ispiše adresnicu s prodavateljevog web-a i da s njome ode u bilo koji poštanski ured u RH i da tamo besplatno vrati robu prodavatelju.
Postoje dvije usluge povrata robe: IBRS-International Business Replay Service i ERS-Easy Return Service.
IBRS – bez prijamnog broja, nema track&trace, obična pošiljka 
ERS – ima prijamni broj CU123456789HR, ima track&trace, paket

Primjer IBRS adresnice koju e-prodavatelj omogući primatelju originalne pošiljke tj. pošiljatelju IBRS pošiljke

Primjer ERS adresnice koju e-prodavatelj omogući primatelju originalne pošiljke, tj. pošiljatelju ERS pošiljke
 
Ukoliko e-prodavatelj ne želi sudjelovati u naknadi za vraćanje robe kojom primatelj nije zadovoljan, primatelj će za vratiti robu u inozemstvo morati sam izabrati vrstu usluge u međunarodnom prometu i platiti poštarinu prema Cjeniku HP-a.