Na godišnjem ste? Svoje pošiljke možete zadržati ili preusmjeriti

Na godišnjem ste? Svoje pošiljke možete zadržati ili preusmjeriti

Pošiljke možete zadržati u poštanskom uredu ili sortirnici, a možete zatražiti i slanje na drugu adresu. 

Odlazite na putovanje ili ćete duže izbivati iz kuće, a htjeli biste da vam pošta stiže na drugu adresu ili da vam se isporuči tek nakon povratka – sve što trebate napraviti jest popuniti obrazac i ugovoriti uslugu nadoslanja.

Usluga zadržavanja i nadoslanja pošiljaka namijenjena je fizičkim i pravnim osobama, a omogućuje zadržavanje pošiljaka u poštanskom uredu i sortirnici, odnosno nadoslanje na drugu adresu. Uslugu možete ugovoriti za sve vrste pošiljaka osim za sudska pismena i pismena po upravnom i poreznom postupku.

Nakon što ugovorite uslugu zadržavanja rok za preuzimanje pošiljaka je 30 dana, a rok za nadoslanje vrijedi do 90 dana.

Osim navedenih usluga, svakom korisniku omogućeno je i preuzimanje svih pošiljaka preko opunomoćenika. Punomoć kojom fizička osoba opunomoćuje drugu osobu za korištenje poštanskih usluga ovjerava mjerodavno državno tijelo, javni bilježnik ili Hrvatska pošta. Punomoć kojom pravna osoba opunomoćuje drugu osobu za korištenje poštanskih usluga, u pravilu, ovjerava ovlaštena osoba u toj pravnoj osobi. Punomoć u Hrvatskoj pošti ovjerava se na jednu godinu i podnositelj je može opozvati i prije isteka.