Hrvatska pošta jedina je državna tvrtka koja svojim organizacijskim ustrojstvom ne prati županijski administrativni ustroj.
Hrvatska pošta svoju je unutrašnju organizaciju segmentirala tako da se usredotoči na pojedinačne proizvode i usluge te da istodobno integrira poslovne segmente tvrtke u cjelovitu korporaciju. Odnedavno je Hrvatska pošta uvela novu unutrašnju organizaciju u kojoj je svoje glavne poslovne segmente podijelila na Divizije i Regije kako bi se temeljno poslovanje moglo obavljati još funkcionalnije i racionalnije prateći pritom stalno mijenjajuće potrebe današnjih korisnika radi ispunjavanja naše misije - biti građanima na usluzi.
Tvrtka je podijeljena u četiri divizije: Pošta, Ekspres, Mreža i Podrška. Divizije Pošta, Mreža i Ekspres su teritorijalno organizirane, dok je Divizija podrška centralizirana zbog troškovne učinkovitosti.
Regije se sastoje od služba dostave, službi upravljanja mrežom poštanskih ureda, odjela prijevoza i poslova sortiranja po područjima te područjima održavanja i čišćenja.
Osim divizija, Hrvatska pošta ima i trinaest ureda podrške upravi. Ovim ustrojem poboljšana je poslovna komunikacija te se organizacijska struktura danas temelji na usmjerenosti prema korisniku, kao i jasnim ovlastima i odgovornostima.
Velike brojke neraskidivo su povezane s Hrvatskom poštom o čemu rječito govore pokazatelji u tablici.
Hrvatska pošta u brojkama - kolovoz 2023. |
|
|
|