Dostava paketa obavlja se u pravilu na primateljevu adresu naznačenu na paketu.
Prilikom dostave paketi se uručuju uz potpis.
Popis mjesta u kojima se obavlja dostava paketa na kućnu adresu (pdf).
Za mjesta koja nisu navedena, djelatnik Hrvatske pošte primatelju će ostaviti obavijest u kojem poštanskom uredu i u kojem roku može preuzeti paket.
Paketi se mogu uručiti i vašem zakonskom zastupniku ili opunomoćeniku. Ako prilikom dostave paketa niste na adresi, bit će vam ostavljena obavijest o prispijeću pošiljke. Na obavijesti je naznačeno u kojem poštanskom uredu možete preuzeti svoj paket. Rok za preuzimanje paketa je 15 radnih dana. Primatelj može preuzeti paket i na paketomatu u roku od 72 sata od dostavljene obavijesti.
Prilikom preuzimanja paketa u poštanskom uredu trebate imati dokument za osobnu identifikaciju (važeća osobna iskaznica ili putovnica).
Ponovna dostava
Znate li da možete zatražiti uslugu ponovne dostave paketa?Nakon što vam je ostavljena obavijest o prispijeću pošiljke možete nazvati naš Kontaktni centar na telefonski broj: 072 303 304 i zatražiti da vam se pošiljka ponovno dostavi. Ova usluga moguća je u naseljima s organiziranom dostavom paketa i naplaćuje se u skladu s Cjenikom.
Pogledajte detaljan cjenik poštanskih usluga
Hrvatska pošta vam nudi sljedeće usluge prilikom primitka paketa: