Poštanske usluge

Poštanske usluge

Poštanske usluge posebno kreirane za poslovne korisnike.

Više

Svakodnevno šaljete ili primate veći broj poštanskih pošiljaka?

Hrvatska pošta nudi vam niz poštanskih usluga i rješenja koja će vaše poslovanje učiniti još boljim!
Za sve detaljnije informacije nazovite naš Sektor prodaje na telefonski broj: 01 4981 047, odnosno pošaljite e-poruku na prodaja@posta.hr.

Česta pitanja
Mogu li pošiljku poslati na paleti?
 Možete kao paletiziranu pošiljku. Svaka pošiljka mase veće od 50 kg i pošiljka mase manje od 50 kg koju pošiljatelj otprema ili zahtijeva otpremu na paleti koja je sastavni dio pošiljke od njezina zaprimanja do uručenja te pošiljka koja se nalazi na paleti (npr. bijela tehnika i sl.) kojom jedan radnik ne može samostalno manipulirati (nego za manipulaciju pošiljkom treba, npr. viličar i sl.), kao i nepravilni, glomazni predmeti većih dimenzija koji se pakiranjem u kutiju ne mogu sigurno prevoziti smatraju se paletiziranom pošiljkom.
 
Paletizirana pošiljka može biti:
  • bez označene vrijednosti
  • s označenom vrijednosti.
Cijena paletizirane pošiljke bez označene vrijednosti sadrži osiguranu vrijednost do najviše 3.000,00 kuna. Za paletiziranu pošiljku za koju korisnik označi vrijednost veću od 3.000,00 kuna poštarina se dodatno naplaćuje prema cjeniku. Označena vrijednost mora odgovarati stvarnoj vrijednosti ili značenju za pošiljatelja, a može biti do najviše 100.000,00 kuna.
Paletizirana pošiljka može biti mase do 700 kg te maksimalne širine i dužine 1200 mm x 800 mm i visine 1500 mm.
Prikup, dostava i uručenje
Uručenje paletizirane pošiljke obavlja se u roku od dva radna dana (D+2), do 20.00 sati. Pošiljatelj paletizirane pošiljke dužan je prije nego što odabere ovu uslugu upoznati se s rasporedom mjesta prikupa i dostave, koji je dostupan na stranicama www.posta.hr. Iznimno, u zoni 2 Hrvatska pošta zadržava pravo obavljati prikup i dostavu i drukčije od navedenog u rasporedu ovisno o svojim tehničko-tehnološkim mogućnostima. Prikupljanje i dostava paletizirane pošiljke obavlja se na mjestu do kojeg Hrvatska pošta može pristupiti svojim vozilom.
Nakon preuzimanja paletizirane pošiljke od pošiljatelja Hrvatska pošta mjeri težinu, dimenzije i/ili volumen pošiljke (ovisno o vrsti pošiljke). To mjerenje smatra točnim i ono vrijedi i prema korisniku ove usluge. Nakon uručenja paletizirane pošiljke primatelju radnik Hrvatske pošte nije dužan pričekati da primatelj obavi kontrolu isporučene pošiljke. U slučaju da primatelj pošiljke uvjetuje prihvat takve pošiljke nazočnošću radnika Hrvatske pošte prilikom postupka kontrole pošiljke, smatra se da je primatelj odbio prihvatiti pošiljku te će pošiljka biti vraćena pošiljatelju. Kada Hrvatska pošta zbog prethodno navedenog razloga vrati pošiljku pošiljatelju, smatra se da je obavila svoju uslugu kako je to zatražio pošiljatelj pošiljke te će ju naplatiti u skladu s cjenikom.
Odgovore na brojna pitanja koja ste nas pitali možete pronaći na stranici Česta pitanja i odgovori.
Ako nam želite postaviti pitanje možete to učiniti putem web obrasca.