Prigovor koji se odnosi:
- na gubitak poštanske pošiljke
- na prekoračenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke samo u unutarnjem prometu
- na neobavljanje poštanske usluge ili neobavljanje poštanske usluge u cijelosti
- na oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke
- prigovor zbog više naplaćene cijene poštanske usluge
- kao i ostale prigovore
korisnik može podnijeti pisanim putem u roku od tri mjeseca od dana predaje poštanske pošiljke u unutarnjem prometu odnosno u roku od šest mjeseci za pošiljke u međunarodnom prometu. Prigovor na oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke podnosi se odmah pri uručenju pošiljke.
Sve prigovore u vezi s uslugama Hrvatske pošte možete podnijeti putem online obrasca kontakt.posta.hr ili pozivom na telefonski broj 072 303 304. Prigovore također možete poslati u bilo kojem poštanskom uredu kao pismo koje na omotnici ima oznaku „Prigovor“, bez plaćanja poštarine, na adresu: Hrvatska pošta, Služba za korisnike, Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica.