Prigovori

Prigovor na naše usluge možete podnijeti telefonski, poslati ga telefaksom, elektroničkom poštom ili ga predati u bilo kojem poštanskom uredu.

Više

Sve prigovore u vezi s uslugama Hrvatske pošte možete podnijeti pozivom na telefonski broj Kontaktnog centra Hrvatske pošte: 072 303 304, poslati ih telefaksom na broj: 01 6626 889 ili ih poslati na adresu elektroničke pošte: info@posta.hr. Prigovore također možete poslati u bilo kojem poštanskom uredu kao pismo koje na omotnici ima oznaku „Prigovor“, bez plaćanja poštarine, na adresu: Hrvatska pošta, Služba za korisnike, Branimirova 4, 10000 Zagreb.

Sve prigovore na kupljene proizvode možete podnijeti unutar jamstvenog roka na prodajnom mjestu na kojem ste kupili proizvod uz predočenje proizvoda na koji se prigovor odnosi, računa i jamstvenog lista.
Ako niste zadovoljni odgovorom na prigovor, u roku od 30 dana od primitka odgovora možete se obratiti Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti sa zahtjevom za rješavanje spora mirnim putem. Također, u Hrvatskoj pošti djeluje Povjerenstvo za zaštitu potrošača u skladu s odredbama važećeg Zakona o zaštiti potrošača, kojem se možete obratiti radi zaštite svojih interesa.
Podatci o statusima pošiljaka dobiveni iz sustava T&T – Provjera statusa pošiljke - informativnog su karaktera i ne mogu poslužiti pošiljatelju pošiljke kao dokaz za moguće ostvarivanje prava iz ugovora o pristupanju. Za ostvarivanje prava na naknadu podnosi se prigovor i pokreće odgovarajući potražni postupak.