Prigovor

Prigovor

U slučaju da niste zadovoljni obavljenom uslugom, možete podnijeti prigovor Hrvatskoj pošti.

Više

Prigovor koji se odnosi:

  • na gubitak poštanske pošiljke
  • na prekoračenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke samo u unutarnjem prometu
  • na neobavljanje poštanske usluge ili neobavljanje poštanske usluge u cijelosti
  • na oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke
  • prigovor zbog više naplaćene cijene poštanske usluge
  • kao i ostale prigovore

korisnik može podnijeti pisanim putem u roku od tri mjeseca od dana predaje poštanske pošiljke u unutarnjem prometu odnosno u roku od šest mjeseci za pošiljke u međunarodnom prometu. Prigovor na oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke podnosi se odmah pri uručenju pošiljke.
 

Sve prigovore u vezi s uslugama Hrvatske pošte možete podnijeti pozivom na telefonski broj Kontaktnog centra Hrvatske pošte: 072 303 304, poslati ih interaktivnom web-formom: http://kontakt.posta.hr ili elektroničkom poštom na adresu kontakt.szk@posta.hr. Prigovore također možete poslati u bilo kojem poštanskom uredu kao pismo koje na omotnici ima oznaku „Prigovor“, bez plaćanja poštarine, na adresu: Hrvatska pošta, Služba za korisnike, Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica.

 

Sve prigovore na kupljene proizvode možete podnijeti unutar jamstvenog roka na prodajnom mjestu na kojem ste kupili proizvod uz predočenje proizvoda na koji se prigovor odnosi, računa i jamstvenog lista.