Prigovor

Prigovor

U slučaju da niste zadovoljni obavljenom uslugom, možete podnijeti prigovor Hrvatskoj pošti.

Više

Prigovor koji se odnosi:

  • na gubitak poštanske pošiljke
  • na prekoračenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke samo u unutarnjem prometu
  • na neobavljanje poštanske usluge ili neobavljanje poštanske usluge u cijelosti
  • na oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke
  • prigovor zbog više naplaćene cijene poštanske usluge
  • kao i ostale prigovore

korisnik može podnijeti pisanim putem u roku od tri mjeseca od dana predaje poštanske pošiljke u unutarnjem prometu odnosno u roku od šest mjeseci za pošiljke u međunarodnom prometu. Prigovor na oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke podnosi se odmah pri uručenju pošiljke.

Sve prigovore u vezi s uslugama Hrvatske pošte možete podnijeti putem online obrasca kontakt.posta.hr ili pozivom na telefonski broj 072 303 304. Prigovore također možete poslati u bilo kojem poštanskom uredu kao pismo koje na omotnici ima oznaku „Prigovor“, bez plaćanja poštarine, na adresu: Hrvatska pošta, Služba za korisnike, Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica.