Slanje poslovnog eRačuna od danas je obaveza

Znate li da od 1. srpnja 2019. godine za svaki posao ostvaren putem javne nabave trebate poslati račun u elektroničkom obliku, strukturiran kako je propisano europskom normom za e-račune?

1. srpnja u Hrvatskoj je stupila na snagu zakonska obveza zaprimanja i slanja elektroničkih računa u svim postupcima javne nabave. Slijedom navedenog, od danas su proračunski korisnici dužni svoje poslovanje u ovom segmentu u potpunosti uskladiti s odredbama Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi te Direktivom  2014/55/EU, odnosno izabrati svog informacijskog posrednika koji će im, u skladu s europskom normom, pružiti usluge zaprimanja i slanja elektroničkih računa te pratećih isprava.

Upravo kako bi svim obveznicima na koje se navedeni Zakon odnosi omogućili povoljno te brzo, a iznad svega jednostavno slanje e-računa, osigurali smo novu uslugu – Poslovni eRačun. Hrvatska pošta je jedini informacijski posrednik u Republici Hrvatskoj koji, uz mogućnost slanja e-računa prilagođenih europskoj normi za e-račune, omogućuje i slanje računa te drugih dokumenata prema više od 170 000 privatnih i poslovnih korisnika putem servisa ePošta te slanje elektroničkih pisama na fizičku adresu.

Poslovnim korisnicima koji šalju više od 500 e-računa ponudili smo najpovoljniju cijenu od 0,5 kuna + PDV po poslanom e-računu, dok će svaka pravna osoba koja potpiše ugovor za uslugu e-Pošta kao izdavatelj, sve Poslovne eRačune od dana potpisa ugovora pa do 31. prosinca 2019. platiti u ukupnom iznosu od samo 1 kn, bez obzira na broj poslanih računa.