Unutarnji promet

Unutarnji promet

U slučaju da niste zadovoljni našom uslugom koju pružamo u unutarnjem prometu, možete nam podnijeti prigovor.

Više

Ako smatrate:

  • da poštanska pošiljka nije uručena primatelju,

  • da je uručena sa zakašnjenjem,

  • da ugovorena usluga nije obavljena, tj. nije obavljena u cijelosti,

  • da je oštećena poštanska pošiljka ili je umanjen njezin sadržaj,

  • da je naplaćen prevelik iznos poštarine,

tada u roku od tri mjeseca (od dana predaje pošiljke Hrvatskoj pošti) možete podnijeti prigovor. Popunjeni obrazac možete:

  • predati u svakom poštanskom uredu,

  • poslati poštom,

  • poslati ga interaktivnom web-formom: http://kontakt.posta.hr.
     

Uz obrazac trebate predati i potvrdu o primitku pošiljke za pošiljke za koje se izdaje potvrda o primitku ili drugi dokaz o plaćenoj cijeni poštanske usluge (račun/faktura). Prigovor bit će proveden u roku od 30 dana.