Zaprimaju se zahtjevi za nove otočne iskaznice

Zaprimaju se zahtjevi za nove otočne iskaznice

Obavijest za korisnike na otocima
 
Zagreb, 28. kolovoza 2019. – Korisnici koji ostvaruju prava na otočne iskaznice za povlašteni prijevoz osoba i vozila i ove godine svoje zahtjeve mogu predati u 119 poštanskih ureda Hrvatske pošte. Svi korisnici nove otočne iskaznice mogu preuzeti u poštanskim uredima u kojima su podnijeli zahtjev u roku od tri tjedna od predaje. Napominjemo da su korisnici dužni svoje iskaznice preuzeti u poštanskom uredu.
Kako bi korisnici i dalje ostvarivali svoja prava, trebaju podnijeti zahtjev za izdavanje novih otočnih iskaznica u poštanskim uredima i to najranije 90 dana odnosno najkasnije sedam dana prije isteka postojeće iskaznice. Datum do kada vrijedi postojeća otočna iskaznica naznačen je na tijelu iskaznice, a korisnike podsjećamo da na vrijeme predaju zahtjeve za novim iskaznicama kako ne bi ostali bez mogućnosti korištenja prava na povlašteni prijevoz.
Korisnici će nakon što predaju zahtjev za izdavanje iskaznice karte za povlašteni prijevoz moći kupovati „starom“ aktivnom otočnom iskaznicom dok zahtjev za „novu“ otočnu iskaznicu ne bude obrađen kroz sustav. Nakon što zahtjev bude obrađen, do isporuke „nove“ iskaznice u poštanski ured u kojem je zahtjev predan povlaštene karte kupuju se potvrdom o predanom zahtjevu koju izdaje Hrvatska pošta prilikom zaprimanja zahtjeva.
Za sve dodatne informacije o otočnim iskaznicama korisnici se mogu obratiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet na telefonske brojeve: 021/329-371 i 021/329-372 ili na e-adresu: info@agencija-zlopp.hr.
 
Popis poštanskih ureda za zaprimanje zahtjeva i izdavanje otočnih iskaznica