Znanjem do izvrsnosti

Kontinuirani profesionalni razvoj jedan je od strateških ciljeva uključenih u razvojnu strategiju hrvatske pošte. Bez znanja nema poslovne izvrsnosti.

Pošta – to smo mi! Znanje je oduvijek bilo jedini put kojim se može postići izvrsnost. Zato Hrvatska pošta kontinuirano ulaže u razvitak znanja svojih radnika.

Razvoj znanja – Ulaganje u ljude, njihovo znanje i razvoj preduvjet su za ostvarenje svih strateških ciljeva. Akademija Hrvatske pošte pruža sveobuhvatnu edukaciju rukovoditelja u cilju poboljšanja menadžerskih kompetencija, primjene znanja u radnim procesima i odlučivanju te suradnju, timski rad i interni prijenos stečenog znanja među kolegama. Unutar Akademije pokrenut je i plus-projekt „Unaprjeđenje kompetencija rukovoditelja“.
 
Kompanijska kultura – Razvoj znanja svakako nije moguć bez kompanijske kulture zasnovane upravo na poštovanju temeljnih poštanskih vrijednosti. Kompanijska kultura je skup vrijednosti i ponašanja na temelju kojih svatko od nas radi svoj posao, ali i dojam koji svi mi kao radnici ostavljamo na korisnika. Njome se postupno oblikuju stavovi, uvjerenja i ponašanja radnika, a njezina izgradnja i širenje omogućuje još bolje i uspješnije ostvarivanje Strategije Pošta2022 te razvoj kulture postizanja rezultata.
 
Kompanijske vrijednostiPovjerenje, proaktivnost i izvrsnost.
Povjerenje na radnom mjestu jest vrijednost koja se očituje u našoj pristupačnosti drugima i našoj spremnosti na timski rad. Povjerenje znači i preuzimanje odgovornosti za to što radimo i kako postupamo ali i sudjelovanje u donošenju i provođenju odluka. Dobrom komunikacijom i prihvaćanjem odgovornosti za vlastiti rad ostvarujemo strateške ciljeve.
Biti proaktivan u Hrvatskoj pošti znači da dijelimo informacije, tražimo rješenja kada je moguće i unaprjeđujemo poslovne procese.
Izvrsnost se očituje tako što radimo pravu stvar na pravi način i u pravo vrijeme te se kontinuirano usavršavamo.