Naručene proizvode možete platiti:
1. POUZEĆEM (plaćate gotovinom ili digitalno – aplikacijom KEKS Pay dostavljaču prilikom dostave, bez provizije na plaćanje)
2. VIRMANOM: plaćanje po predračunu (nakon završene narudžbe dobit ćete e-poruku s podatcima za uplatu. Nakon primitka uplate naručene proizvode otpremit ćemo vam bez otkupnine.)
3. KREDITNIM I DEBITNIM KARTICAMA:
- Diners, Visa, MasterCard i Maestro jednokratno
- kreditnom karticom Premium Visa do 12 rata
- karticama Privredne banke Zagreb Visa i Maestro do 12 rata
- kreditnom karticom Diners do 12 rata.
Naručeni proizvodi mogu biti isporučeni:
1. na kućnu adresu
2. u poštanski ured (za pakete lakše od 20 kg)
3. u paketomat.
Obratite se podršci Žutog klika na jedan od sljedećih kanala:
e-pošta: info@zutiklik.hr, telefon: 072 07 07 07 / 01 467 62 62, chat, profil na Facebooku i Instagramu.
Ako zbog bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, povrat je moguć (u originalnom pakiranju) u roku od 14 dana od dana primitka robe. Žuti klik obvezuje se zamijeniti proizvod ili vratiti novac. Trošak povrata snosi Hrvatska pošta. Više detalja na POVEZNICI.
Svi artikli za koje je dostupna dostava u paketomat označeni su ikonom paketomata.
Ako ste novi kupac, popunite sva obvezna polja, a ako ste već registrirani kupac, upišite samo lozinku. Klikom na gumb „Nastavi“ potvrđujete točnost upisanih podataka.
2. korak – adresa za dostavu
Odaberite adresu za dostavu koju ste prethodno unijeli prilikom registracije ili upišite novu adresu. Ako naručenu robu želite preuzeti u poštanskom uredu, označite polje „Osobno preuzimanje“ i odaberite jedan od poštanskih ureda ponuđenih u padajućem izborniku.
3. korak – način dostave
Proizvode dostavlja dostavna služba Hrvatske pošte Paket24. Sljedeći korak vodi vas do načina plaćanja.
4. korak – način plaćanja
U ovom koraku dobivate dodatne informacije o dostavi i odabirete način plaćanja. Možete odabrati:
- plaćanje pouzećem „gotovinom ili digitalno – aplikacijom KeksPay“ prilikom dostave na navedenu adresu tek kada robu vidite pred sobom
- plaćanje prema predračunu
- plaćanje različitim kreditnim karticama.
Možete kupiti arak uz označavanje napomene „Želim arak“. Kada se odlučite za arak, trebate kupiti sve marke u tom arku.
Kupljeni proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od dana primitka robe, a Hrvatska pošta obvezuje se zamijeniti proizvod ili vratiti novac. Poštarina nastala pri isporuci kupljenog proizvoda vaš je izravni trošak i ne može biti vraćena. Ako podnesete prigovor na kupljeni proizvod, druga dostava je za vas besplatna.
Moja pošta je program vjernosti koji nagrađuje obavljanje maloprodajnih, poštanskih i financijskih usluga u poštanskim uredima Hrvatske pošte. Članom programa vjernosti Moja pošta postaje se popunjavanjem i potpisivanjem pristupnice u poštanskom uredu ili kod vašeg poštara.