Kupujem preko vaše internetske trgovine. Mogu li se koristiti karticom vjernosti za dobivanje bodova?

Prema Općim uvjetima sudjelovanja u programu vjernosti Moja pošta nagradni bodovi sakupljaju se uz predočenje kartice vjernosti prilikom transakcija obavljenih samo u poštanskim uredima. Zahvaljujemo vam na iskazanom povjerenju i konstruktivnom prijedlogu, ali, nažalost, trenutačno još nemamo osigurane tehničke mogućnosti za sakupljanje bodova karticom vjernosti kupnjom u našem ePost shopu. Svakako ćemo nastojati s vremenom unaprijediti program i korisnicima pojednostavniti sudjelovanje u programu i sakupljanje bodova te uključiti u bodovanje i druge prodajne kanale.
 

Registrirao sam se na epostshop i pokušao kupiti određene marke, šifra: 324611, šifra: 308639 i šifra: 310775. Želio bih kupiti arčiće navedenih maraka (zajedno s privjeskom), ali ne znam kako to navesti u narudžbi jer se upisuje brojčani iznos u komadima. Može li se uopće kupiti cijeli arak ili se mogu kupovati samo marke pojedinačno?

Što se tiče kupnje cijelih arčića navedenih maraka u našem ePost shopu, u svoju online košaricu trebate dodati svaku marku u onoj količini koliko ih sadrži arčić:
šifra: 324611 - Obljetnica osnutka prvog hrvatskog dobrovoljnog vatrogasnog društva - 8 maraka
šifra: 308639 - Olimpijske igre, Peking 2008. - 9 maraka
šifra: 310775 - Zimske olimpijske igre, Vancouver 2010. - 9 maraka.
Nakon što ste dodali sve artikle u svoju košaricu, prelazite u "Naplatu". Nakon unosa svojih podataka doći ćete u podizbornik naplata. Ovdje može odabrati traženi način plaćanja. Ispod se nalazi rubrika "Napomena". U napomenu trebate napisati da naručene marke želite u cijelim arčićima.

Kako mogu kupiti istu poštansku marku, žigosanu i nežigosanu?

Nakon dolaska na stranicu sa željenom poštanskom markom klikom na tipku „Kupi“ u svoju košaricu dodajete odabranu poštansku marku. Ako uz takvu poštansku marku želite i istu poštansku marku koja je žigosana, potvrdite klikom miša na polje: „Želim da marke budu žigosane“. Zatim klikom na tipku „Kupi“ stavljate u svoju košaricu i žigosanu marku. Nakon uspješno obavljenog odabira u svojoj košarici trebali biste imati dva ista artikla. Jedan od ta dva artikla imat će napomenu: „Želim da marke budu žigosane“.

Mogu li vratiti robu kupljenu na stranicama ePost shopa?

 Ako zbog bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, povrat je moguć (u originalnom pakiranju) u roku od 14 dana od dana primitka robe. Hrvatska pošta obvezuje se zamijeniti proizvod ili vratiti novac. Poštarina nastala pri isporuci robe vaš je izravni trošak i ne može biti vraćena. Ako se podnese prigovor na artikl, druga dostava kupljene robe je na teret Hrvatske pošte. U slučaju otkazivanja narudžbe, a prije preuzimanja robe od strane Hrvatske pošte, niste dužni platiti poštarinu.
 

Koliko je sigurno kupovati na vašoj internetskoj stranici?

Potpuno ste sigurni dok kupujete na internetskim stranicama www.epostshop.hr

Sva podatkovna komunikacija između naše internetske trgovine i vašeg internetskog preglednika enkriptirana je i potpuno sigurna. Sve informacije, poput broja kreditne kartice, vašeg imena i ostalih osobnih podataka sigurno su pohranjene tako da ni jedna osoba nije s njima upoznata. S vašim podatcima upravlja provjereni automatizirani sustav naplate. Koristimo ePay servis za internetsku naplatu tvrtke Globaldizajn d.o.o., koji upotrebljava najsuvremenije tehnologije zaštite od zlouporaba, kao što je sigurnosni protokol Secure Socket Layer (SSL) te druge tehnologije i sigurnosne procedure prema najvišim standardima. Razmjena osjetljivih podataka između sustava koji obavlja online-plaćanje i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja se korištenjem mreže potpuno zaštićene od neautoriziranog pristupa. Osjetljivi podatci o vašoj kreditnoj kartici dostavljaju se online izravno autorizacijskom centru.

Na koji način mogu platiti proizvode naručene u vašoj internetskoj trgovini?

Postoje četiri mogućnosti plaćanja naručenih proizvoda: 
1. Plaćanje kreditnim karticama: Diners, American Express, MasterCard i Visa.
2. Plaćanje po ponudi (avansna uplata - opća uplatnica ili internetsko bankarstvo).
- Ako kupac želi platiti proizvod po ponudi, može ga naručiti u internetskoj trgovini i odabrati opciju plaćanja "plaćanje po ponudi". Nakon što kupac odabere proizvod ili uslugu koju želi naručiti i pošalje narudžbu na adresu e-pošte, automatski će dobiti ponudu s točnim iznosom za uplatu. Narudžbu kupca provjerit će administrator. Proizvod se šalje nakon što uplata bude vidljiva na računu.
3. Plaćanje pouzećem na adresi za dostavu.
- Plaćanje pouzećem vrijedi samo za dostavu proizvoda unutar Republike Hrvatske.
4. Plaćanje swiftom (vrijedi za inozemstvo)
- Ako inozemni kupac želi platiti proizvod po ponudi, to može učiniti deviznom doznakom u svojoj poslovnici ili putem internetskog bankarstva plaćanjem u korist poslovnog računa Hrvatske pošte u Hrvatskoj poštanskoj banci. Prilikom plaćanja swiftom kupac treba navesti sljedeće podatke:
 

  • Primatelj: HP-HRVATSKA POŠTA d.d., Jurišićeva 13, 10000 Zagreb, Republika Hrvatska
  • IBAN: HR16 2390 0011 1000 1867 4
  • BIC/SWIFT: HPB ZHR2X
  • troškovna opcija 

 
Naknade za devizne transfere plaćaju se u matičnoj banci kupca prema cjeniku banke. Ako kupac odabere troškovnu opciju "OUR", tada će matična banka kupca zaračunati svoju naknadu i naknadu Hrvatske poštanske banke d.d., banke prodavatelja.

Kakve mogućnosti plaćanja nudi internetska trgovina Žuti klik?
Proizvode naručene u internetskoj trgovini Žuti klik možete platiti na sljedeće načine:
  • pouzećem (plaćate gotovinom dostavljaču prilikom dostave, bez provizije na plaćanje)
  • virmansko plaćanje: plaćanje predračunom (nakon završene narudžbe dobit ćete e-poruku s podatcima za uplatu. Nakon primitka uplate naručene proizvode otpremit ćemo vam bez otkupnine.)
  • kreditnim i debitnim karticama:
     - American Express, Visa, MasterCard i Maestro jednokratno
     - kreditnom karticom American Express do 12 rata    
     - karticama Privredne banke Zagreb Visa i Maestro do 12 rata
  • online plaćanje putem PayPal računa.
Je li plaćanje putem interneta na stranicama www.zutiklik.hr sigurno?

Potpuno ste sigurni dok kupujete na internetskim stranicama www.zutiklik.hr. Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi spriječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i WebPay servisa, te obratno. WebPay servis i financijske ustanove razmjenjuju podatke uporabom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Webteh Payment Gateway je certificiran prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

Koliko iznosi poštarina (usluga dostave ) prilikom kupnje na internetskim stranicama www.zutiklik.hr ?

Troškovi dostave (poštarina) dodaju se narudžbi u fazi naručivanja proizvoda i prikazani su u sadržaju košarice prije nego što klikom na gumb „Dovrši“ završite narudžbu. U promotivnom periodu, do 31. siječnja 2018. godine, poštarina je besplatna za sve narudžbe. Nakon isteka promotivnog razdoblja (od 1. veljače 2018. godine) iznos poštarine je 19,99 kn za narudžbe do 300,00 kn, dok je za sve narudžbe iznad 300,00 kn poštarina besplatna.
Iznimke: od 1. veljače 2018. godine za određene akcijske proizvode čija je cijena niža od 300,00kn poštarina je povremeno besplatna, što je jasno označeno na svakom proizvodu posebno.

Kakav je način i rok dostave za proizvode naručene u internetskoj trgovini www.zutiklik?

 Naručene proizvode dostavlja hpekspres – dostavna služba Hrvatske pošte.

  • Dostava za 1. zonu (listu gradova pogledajte ovdje). Naručeni proizvodi u pravilu će biti dostavljeni sljedeći dan od trenutka primitka obavijesti o preuzimanju pošiljke sa skladišta. 

  • Dostava za gradove i naselja izvan 1. zone (listu gradova pogledajte ovdje). Naručeni proizvodi u pravilu će biti dostavljeni u roku od najdulje 3 dana od trenutka primitka obavijesti o preuzimanju pošiljke sa skladišta. 

Pojedina narudžba može biti podijeljena na više pošiljaka ako se naručeni proizvodi nalaze u različitim skladištima ili ako dijela naručenih proizvoda trenutačno nema na zalihi. U tom slučaju dostava se naplaćuje samo jednom bez obzira na broj pošiljaka iz jedne narudžbe.