Žuti klik

Žuti klik

Kliknite s Hrvatskom poštom na www.zutiklik.hr - mjesto drukčije kupnje!

Više

Nova internetska trgovina Hrvatske pošte -  Žuti klik

Ako tražite jednostavno i sigurno mjesto za kupovanje putem interneta i usto raznovrstan asortiman proizvoda po atraktivnim cijenama, posjetite našu novu internetsku trgovinu Žuti klik. No Žuti klik nije ograničen samo na internetsko naručivanje proizvoda.

Višekanalna prodaja

Možda će vam biti jednostavnije naručiti odabrane proizvode:

  • pozivom korisničkoj službi na broju: 072 07 07 07 ili
  • u poštanskom uredu. Ondje vas čeka katalog s proizvodima Žutog klika ako ga kojim slučajem još niste dobili na svoju kućnu adresu.

 

Besplatna dostava naručenih proizvoda

Bez obzira na vrijednost vaše narudžbe, naručene proizvode dostavit ćemo besplatno:

  • na vašu adresu ili
  • u odabrani poštanski ured.

Pogodnost besplatne dostave za svaku narudžbu vrijedi do 31. 1. 2018. Zato ne propustite ovu priliku!

 

Različite opcije plaćanja

Odaberite opciju plaćanja koja vam najviše odgovara:

  • gotovinski prilikom preuzimanja robe
  • karticama (jednokratno ili obročno do 12 rata)
  • PayPalom
  • predračunom.

Jednostavno, brzo, sigurno, povoljno - to je Žuti klik Hrvatske pošte!

Kliknite i provjerite!  www.zutiklik.hr



Česta pitanja
Kakav je postupak prilikom kupnje na internetskoj stranici www.zutiklik.hr ?
 1. korak – napunite košaricu
Izaberite svoj proizvod i željenu količinu te potvrdite izabrano klikom na gumb „Dodaj u košaricu“.Ako želite nastaviti pregledavati proizvode te dodati nove u svoju košaricu, kliknite na gumb „Povratak na proizvode“. Ako ste završili kupnju, izaberite gumb „Na blagajnu“. U tom koraku morate navesti kontaktne podatke koji su nam potrebni za potvrdu vaše narudžbe i dostavu.
Ako ste novi kupac, popunite sva obvezna polja, a ako ste već registrirani kupac, upišite samo lozinku. Klikom na gumb „Nastavi“ potvrđujete točnost upisanih podataka. 
 
2. korak – adresa za dostavu
Izaberite adresu za dostavu koju ste prethodno unijeli prilikom registracije ili upišite novu adresu.Ako naručenu robu želite preuzeti u poštanskom uredu, označite polje „Osobno preuzimanje“ i odaberite jedan od poštanskih ureda ponuđenih u padajućem izborniku.
3. korak – način dostave
Proizvode dostavlja dostavna služba Hrvatske pošte hpekspres. Sljedeći korak vodi vas do načina plaćanja.
4. korak – način plaćanja
U ovom koraku dobivate dodatne informacije o dostavi i odabirete način plaćanja. Možete odabrati:
  • plaćanje pouzećem (samo u gotovini) prilikom dostave na navedenu adresu, tek kada robu vidite pred sobom
  • plaćanje po predračunu
  • plaćanje različitim kreditnim karticama
  • online plaćanje putem PayPal računa. 
5. korak – potvrda narudžbe i završetak kupnje
Pred vama je pregled proizvoda u košarici. Ispod odabranih proizvoda naveden je trošak dostave i cjelokupan trošak kupnje.
Klikom na gumb „Natrag“ vraćate se na prethodni korak. Klikom na gumb „Dovrši“ potvrđujete narudžbu.
Ako je narudžba uspješno zaključena, na zaslonu će se prikazati sve informacije o narudžbi i status u kojem se narudžba nalazi. Na svoju adresu e-pošte primit ćete poruku s detaljima narudžbe. Ako ste naknadno utvrdili bilo kakvo odstupanje prilikom kupnje, jednostavno nazovite na naš telefonski broj: 072 07 07 07* (pon. – petak od 7 do 21 h, subotom od 8 do 16 h). Naša Služba za korisnike rado će vam pomoći.
Mogu li vratiti ili zamijeniti proizvod kupljen u internetskoj trgovini www.zutiklik.hr ?
Ako zbog bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, povrat je moguć (u originalnom pakiranju) u roku od 14 dana od dana primitka robe, a Žuti klik obvezuje se zamijeniti proizvod ili vratiti novac. Prilikom dostave proizvoda uz račun ćete dobiti i obrazac za povrat. Obrazac za povrat propisno popunite i zalijepite na pošiljku. Povrat najavite pozivom Službi za korisnike na broj: 072 07 07 07* (pon. – petak od 7 do 21 h, subotom od 8 do 16 h), a pošiljku će na vašoj adresi preuzeti dostavna služba hpekspres. Također, pošiljku za povrat (mase do 20 kg) možete predati u poštanskom uredu. Trošak povrata snosi Hrvatska pošta d.d.
Mogućnost raskida ugovora ne vrijedi:
  • za dostavu prehrambenih proizvoda, kada je originalna ambalaža otvorena ili oštećena
  • za dostavu higijenskih i proizvoda za osobnu njegu
  • za već korištene, oprane ili na bilo koji način oštećene proizvode
  • za tehničke proizvode (npr. prilikom kupnje softvera, audiomedija i videomedija itd.), ako je kupac pojedine komponente otvarao ili sastavljao
  • za lako pokvarljivu robu ili robu kojoj brzo istječe rok uporabe
  • za robu koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
  • za isporuku alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
  • za isporuku novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
Ako želite zamijeniti kupljeni proizvod, druga dostava kupljene robe je na teret Hrvatske pošte d.d. U slučaju otkazivanja narudžbe, a prije preuzimanja robe, niste dužni platiti poštarinu.
Detaljne upute za povrat nalaze se na obrascu za povrat robe koji dobivate zajedno s računom, a Obrazac za povrat u PDF formatu možete preuzeti i ovdje.
Odgovore na brojna pitanja koja ste nas pitali možete pronaći na stranici Česta pitanja i odgovori.
Ako nam želite postaviti pitanje možete to učiniti putem web obrasca.