Hrvatska pošta
Nastavak razvoja: ePisarnica zaživjela u Bjelovaru
28.01.2025.
Hrvatska pošta prepoznaje potrebe digitalizacije ne samo u svom poslovanju nego postaje platforma i drugima

Servis ePošta primatelje prepoznaje preko njihovog OIB-a. Ako digitalna dostava nije moguća, ispis i kuvertiranje obavljaju se automatski. Time je u potpunosti omogućeno digitalno izdavanje, ovjera i dostava pošiljaka čak i kada komunikacija prema građanima u digitalnom obliku nije moguća.
Prednosti za pošiljatelja (pravnu osobu) je slanje pošiljaka u sigurno okruženju i na brz i jednostavan način, dok primatelji (fizičke osobe) imaju mogućnost plaćanja zaprimljenog računa kroz servis ePošta, što jednom riječju znači slanje, primanje i plaćanje iz fotelje.
Gradonačelnik Dario Hrebak istaknuo je kako je riječ o besplatnoj usluzi za građane koja će olakšati komunikaciju s Gradom, smanjiti vrijeme dostave te pružiti višu razinu pravne sigurnosti. Predsjednik Uprave Hrvatske pošte Ivan Čulo naglasio je da je Bjelovar tek prvi u nizu gradova i općina koji je s Hrvatskom poštom na ovakav način modernizirao poslovanje, a građanima i Gradu omogućuje dvosmjernu komunikaciju. Hrvatska pošta u posljednjih nekoliko godina provodi niz transformacijskih procesa u smjeru digitalizacije i optimizacije, a ePisarnica je dodatni benefit za građane i lokalnu zajednicu te pridonosi prijeko potrebnoj digitalizaciji društva.
U tijeku su pregovori s drugim jedinicama lokalne samouprave koji u ovom načinu poslovanja vide prednosti. Ovim putem pozivamo sve građane, prvenstveno one sa područja grada Bjelovara i susjednih općina na otvaranje servisa ePošta online ili u najbližem poštanskom uredu.
Više o projektu digitalne pisarnice pogledajte na poveznici.

Na fotografiji slijeva nadesno: Ivan Čulo, predsjednik Uprave Hrvatske pošte, gradonačelnik Bjelovara Dario Hrebak i Denis Batalo, direktor prodaje tvrtke Libusoft Cicom.