Paket

Predajte paket na dostavu u vama najbližem poštanskom uredu.

Više

Radnici Hrvatske pošte pobrinut će se da brzo i sigurno stigne na odredište.

Hrvatska pošta može se pohvaliti najraširenijom dostavnom mrežom u zemlji. Zato svoj paket možete poslati na bilo koju adresu u Hrvatskoj.*
U unutarnjem prometu svaki paket mora imati označenu vrijednost. Vrijednost paketa do 100 kn obuhvaćena je osnovnom cijenom usluge, dok se za vrijednosti veće od 100 kn naplaćuje dodatna naknada u skladu s cjenikom. Najveća označena vrijednost paketa može biti 100.000 kn.

Prilikom slanja paketa u poštanskom uredu možete zatražiti sljedeće dopunske usluge:

  • povratnica (potvrda o uručenju)
  • otkupnina (plaćanje pouzećem)
  • uručiti osobno primatelju
  • izdvojeno (osjetljiv sadržaj)
  • glomazno.

 
*Točan popis mjesta u kojima se obavlja dostava paketa na kućnu adresu (pdf).
 
U mjestima koja nisu navedena u dokumentu radnik Hrvatske pošte ostavit će primatelju obavijest u kojem poštanskom uredu i u kojem roku može preuzeti paket.
 

Česta pitanja
Može li se novac od otkupnine uplatiti na tekući račun?

Novac od otkupnine može se uplatiti na tekući račun. Primatelj će prema priloženom obrascu (uplatnica HUB) platiti poštarinu za dostavu novca pošiljatelju:
nalog za plaćanje (novac se pošiljatelju uplaćuje na navedeni broj računa: 1,83% od iznosa otkupnine – najmanje 5,00 kn, a najviše 80,00 kn).

Koliko je okvirno vrijeme prijenosa međunarodnih pošiljaka?

 Hrvatska pošta ne jamči za rokove prijenosa pošiljaka za inozemstvo. Ipak, okvirno vrijeme trajanja prijenosa međunarodnih pošiljaka od prijma do uručenja u odredišnoj zemlji prikazano je u tablici.

Prioritetne pošiljke Ostale pošiljke
Europa D+3, do 5 dana D+5, do 7 dana
Svijet D+5, do 12 dana  D+15, do 21 dan
 
  • U vrijeme prijenosa pošiljaka ne računa se dan prijma pošiljke (D), neradni dani i vrijeme zadržavanja pošiljke zbog carinskog postupka u odredišnoj državi.
  • Hrvatska pošta ne jamči za rokove prijenosa u međunarodnom prometu.
  • Prosječna vremena rezultat su praćenja kvalitete prijenosa pošiljaka u međunarodnom prometu.
Mogu li osigurati svoju pošiljku?

Svoju vrijednosnu pošiljku, hpekspres-pošiljku, e-paket, poslovni paket i paket u unutarnjem prometu možete osigurati do iznosa od najviše 100.000,00 kuna. Ako navedete željenu označenu vrijednost za vrijednosne pošiljke, pakete, hpekspres-pošiljke, e-pakete i poslovne pakete u unutarnjem prometu, u slučaju gubitka, potpunog oštećenja ili umanjenja sadržaja Hrvatska pošta isplatit će vam iznos naknade štete u visini označene vrijednosti. Ako ne navedete željenu vrijednost za hpekspres-pošiljku i e-paket, Hrvatska pošta osigurat će ih do iznosa od 3.000,00 kuna, a poslovni paket do iznosa od 10.000,00 kuna.
 
Preporučene pošiljke nemaju označenu vrijednost, ali u slučaju gubitka, potpunog oštećenja ili umanjenja sadržaja Hrvatska pošta isplatit će vam naknadu štete u visini peterostrukog iznosa naplaćene poštarine.

Želim poslati paket, ali i dobiti potvrdu da će ga primiti samo osoba navedena kao primatelj. Je li to moguće?

 Ako želite da se paket koji šaljete uruči osobno primatelju, prilikom predaje paketa zatražite dopunsku uslugu „uručiti osobno primatelju“. U tom će slučaju pošiljka biti uručena jedino osobno primatelju navedenom na pošiljci ili njegovu zakonskom zastupniku odnosno punomoćniku. Dopunska usluga „uručiti osobno primatelju“ naplaćuje se prema važećem cjeniku poštanskih usluga 

Poslao sam paket s otkupninom, ali novac još nisam dobio na svoju adresu. Što mogu napraviti?
null
Odgovore na brojna pitanja koja ste nas pitali možete pronaći na stranici Česta pitanja i odgovori.
Ako nam želite postaviti pitanje možete to učiniti putem web obrasca.